Thursday, July 22, 2010

درخواست تاسیس دادگاهی مردمی برای محاکمه آیت الله سید علی خامنه ای و ...

با پیوستن به این گروه، از همه روشنفکران دینی و سکولار، از سازمان ها، احزاب، جمعیت های ایرانی و بین المللی، از وکلا و حقوقدانان مستقل درخواست می کنیم تا دادگاهی مردمی و مستقل را در خارج از ایران، برای محاکمه آیت الله سید علی خامنه ای، محمود احمدی نژاد، فرماندهان سپاه پاسداران، فرماندهان بسیج، فرماندهان نیروهای لباس شخصی، فرماندهان پلیس، قضاتی که بر خلاف قانون موجود عمل می کنند و ... تشکیل شود.

من؛ .... یک ایرانی هستم که در این 30 سال حکومت جمهوری اسلامی مورد ظلم و ستم قرار گرفته، دستگیر، زندانی و تحت شکنجه ها قرار گرفته ام. حقوق فردی، اجتماعی و جمعی من و ما (بخشی از ایرانیان) (چه با وضع قوانین خلاف قانون اساسی و چه با اجرا نکردن قانون اساسی که خود به اجرای آن متعهد بوده اند) از بین رفته است.

این حاکمان، حقوق و آزادی های ما را دزدیده اند. به شکایات ما رسیدگی نکرده اند. قوانین را اجرا نکرده اند. ثروت ایرانیان را یا به هر کس که خواسته اند، بخشیده اند و یا خود مال اندوخته اند. به فریادها و درخواست های ما توجه نکرده اند.

من؛ ... می خواهم از همه ظلمی که به من شده است، به دادگاهی بی طرف و مستقل و در خارج از خاک ایران، شکایت ببرم اما نمی خواهم به دادگاه و قضاتی غیر ایرانی شکایت کنم.

من با ورود به این گروه، از همه فعالان سیاسی، حقوق بشری، احتماعی، روشنفکر دینی و سکولار، از همه حقوق دانان، قضاتی که در خارج از ایران ساکنند، می خواهم برای تشکیل دادگاهی مردمی، به پا برخیزند و طبق موازین حقوقی و بین المللی، به شکایت ما اعضای این گروه از مقام های جمهوری اسلامی ایران رسیدگی کنند

آیا خود ما، صدای خودمان را خواهیم شنید؟

آیا خود ما برای اجرای عدالتی بر اساس قانون، به پا خواهیم برخواست؟

آیا خود ما داد ستم دیدگان را از ستمگران خواهیم ستاند؟
یا همه را به آینده یا به قیامت
حواله خواهیم داد؟


برای عضویت در این گروه، به آدرس زیر در فیس بوک مراحعه کنید

2 comments:

  1. برای عضویت در این گروه، به آدرس زیر در فیس بوک مراحعه کنید

    http://www.facebook.com/group.php?gid=137081272988821#!/group.php?gid=137081272988821

    ReplyDelete
  2. من شهناز غلامي نيز با تقاضاي محاكمه كليه عوامل رژيم موافق هستم

    ReplyDelete

دوشونجه‌نین شرطلری

دوشونجه‌نین شرطلری بورادا، "دوشونجه"، "فیکیر" یا "فلسفه"نین شرایطی حاقدا دانیشدیم. نورمال، گونده لیک فیکیرلشمه...