Sunday, June 28, 2009

Mesuliyyetin Sesi



Ensafali Hedayat

Azad ve Mosteqil Jurnalist

Toronto, Canada

28 June, 2009

Hedayat222@yahoo.com

Tel: +1 – 416 – 497 - 8070




Edited by Saeid



Bizim hamimiz bir geçecakdan gelirik. Heşkim neneden olanda, Azerbaycançi və siyasetçi anadan doğulmayıb. Belke bir uzun porese geçirdib. Moxtelif partilarda ya fikirlerde çalisib. Dönöb-dolanib ve bu gün kü siyasi yerinde ve fikrinde dayanib.


Ondan elave ki her kim öz gözünden ya öz gözluyunden Azerbaycani ve Azerbaycanin menefeyin görür ve düşünür.


Bularin heç biri dəlil olabilmez ki bir fikir, obirinden üstün olub ve obirisin, sual içareti altina alsin.


Bunlardan eleve, Azerbaycan ve Azerbaycanli diyende, hami adamlara ki Azerbaijan toprağlarında dogulub ya Azerbaycanli bir xanim ya ağadan törense, teserri tapır.


Hec kimin Azerbaycanli olmada, o birisine üstünlüyü yoxdu . Gerek ki Azerbaycan seven bir insan, her kim ki bu yola donur , onu daha mohkem bagrina basa ve ona hormetli yer vere. Fikirine deyer vere. Onunla otura-dura . Onu tek qoymaya.


Dönen baci-qardaşi, dönmesinden peşman etmiye. Yalniz qoymiye ki yeniden reqibe sari donse, bize doşmen kimi baxar.


Bizim ne qeder derin ve savadli ve siyasi baci qardasimiz var ki milletimizin çetin gunlerinde, dunya medyasinda ses sala?

Bu suvala cavab vermelidi ki eyer Azerbaycan milleti ayağa qalxseydi ya sabah ki gun qalxsa, dunyada olan onlar min mediya senetine, neçe savadli, fikirli ve taninmiş adamlarımızı meerrifi edebilerik? ki içerinin sesin donyanin qolağina yetirsinler?


Heç kim Ayetollah Şerietmadarinin Iranda ve Iran-Azerbaicaninda olan rolun dana bilmez. Tebyi ki o kişinin oğlu da onemli yer daşiyir ve elbette ki özüne ayid fikiri var.


Biz Azerbaycanli olaraq, onun siyasi fikir ve Azerbaicanin menefeyin düşünmesine hörmetle yanaşmaliyix. Eyer özümüzü beqiyyelerden ayrı bilsek, özümüze bu haqqi versek ki digerlerin fikrin ve düsuncelərin sorğulayaq , onda Azerbaycanin sıfrasinin dövresinde kim qalar?

Suvalinan tenqidin derin farqi var elbette.


O adamlardan ki indi azerbaycan daşin siynelerine döyörler, neçesi, Xordad ayının etirazlarindan evvel, Azerbeycanı indiki kimi düsünürdüler?


Öz baci qardaşlarimizin üreklerin sindirmeyib ve olarin Azerbaycana olan mehebbetlerin, qorotmayax. Olara daha yaxinleşib ve Azerbaycana döğru çekmemiz lazimdir.


Ayetollah Şariyetmedari ve o rehmetliyin hörmetli oğlun gerek bagrimiza basib, Azerbaycan menefeyi yolona çekek. Albatte ki o özq bizden qabax bu yoldeydi ve var. Amma bizler onu Azərbaycanlıqdan uzaqlıqa ittihamlayırıx.


Tebyi ki bular o demek deyil ki insanlarin fikrin tenqid etmek haramdi. Yox! Amma özün ucada görüb ve Azerbaycana malik kimi baxmaq, heçde mösbet tasiri qoymaz.


Birde ki Mehendis Hasan Şariyetmedari öz adilan Azerbaycan xalqin bir siyasi düşünce ve herekete çağırır. Onu, ya Azerbaycan xalqi tanir ya tanimaz. Ya sesine, ses verer ya vermez. Biz Azərbaycan xalqının vekili kimi heş kimi söequ suval alrına alıb və ya öz adımıza təhqir etməməliyik. Heş kimsəni elbette.


Bu onun ve Azerbaycan milletinin birinci ve en önemli haqlaridi. Bu, Iki terfli haqdir. Ücüncü bir terefe yaraşmaz ki birine etiraz etsin ki sen niye Azerbaycan milletin o siyasi fikrive teref çağırırsan.


Bucür etiraz, hem istibdaddan qalxan fikirdi hem de millete malik olma mevzeyinden gelen bir sesdir.


Hetta eyer bir gün, biri Azerbaycanda Parliman üzvü ola ya Vali ya Reyis Cumhur ya Qaziyolqozat ola bele, o haqqa sahib olabilmez ki bir adamı Azerbaycan xalqin çağirmax mane olsun.


Biz, hamımız, tamam Azerbaycanlilarin bu haqqin rasmiyyete tanimaliyik ki her kimin haqqi var oz adina ya teşkilatinin adina, bir milleti, bir herekete ya susqunluğa çagirsin. O milletin de haqqidir ki o sesi qebul etsin ya red etsin.


O çagırışın, geleceye ağir mesuliyyeti var. Milletin cavab verib vermemesininde ağir mesuliyyeti var. Amma bu mesuliyyet, çağiranlara o qeder ağır deyil ki sakit olanlara ağirdir.


Sakit olanlar ve fikirlerin bildirmiyen insanlarin mesuliyyeti daha ağirdi. Çün şayed onun fikiri millete çatseydi, bir tarixi zererin qabağin alabilerdi. Amma eyer çağırmasa, millete ne zererin yolu ve nede xeyirin yolu açılmaz.


Gelecekde hamimiz zerer ederik, eyer zererli yolu seçsek . Xeyirli yolu, her kim öz fikirile, gotür qoy edir. Amma çün gelecek qaranlixdadir, indiden heç ne belli olmaz. Ona gorada, çoxlari milleti çağırmağa bele risk etmezler. Risk edenler, milletin xeyirin daha derin düşünürler.


Bunlan bele, ziyalı, siyasi, fikirli bir insan, gerek ki geleceyi gorsün . Ona gora fikir aşır -doşır etsin. Millete üz çeverib, olari bir hereketde iştiraka ya uzaqlığa devet etsin ta milletin zererlerin azaltsin ve xeyirlerin daha çox çoxaltsin.


Her kiminde, milletin bir üzvü olaraq , haqqi var ki o adama ya fikire ses versin ya verməsin.


Amma bir çox azerbaycanin deyerli yazıçıları, öz ana doğma ve taninmiş adlarila yox belke qondarma adlarla yazirlar ( eyer yazsalar). Xalq olari taniyib tanimamaxda, şek var. Yoxdu?

1 comment:

  1. Salam, Hidayet bey,
    İçeriği çox gözel ama diktesi eldençekme dille yazılıb. Bir az zehmet çekib dogru yazsanız hami onu oxuyabiler.
    Sağ olun.
    Resul

    ReplyDelete

گونئی آزربایجان سیاسی پارتیلری "دوشونجه باغی"یندا سیاستلرین آچیلقیرلار

  گونیی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین لیدر/سوزچولری "دوشونجه باغی" آدلی اوتاقدا، سیاستلرین، مرامنامه‌لرین و ایستیراتئژی‌لرین آچیقلا...