فرق‌های شیعه شعوبی با مذهب جعفری

 


فرق‌های شیعه شعوبی با مذهب جعفری

بیر - همان طور که تمامی هویت‌های ملی تورک‌ها، با هویت‌های جمعی فارس‌ها متفاوت هستند، هویت مذهبی تورک‌ها هم از هویت شعوبی فارس‌ها متفاوت هستند.

ایکی - تورک‌ها جعفری مذهب، فارس‌ها شیعه شعوبیه هستند.

اوچ - می دانیم، مذهب و دین، تنها به تغییر رفتار فردی و عبادات جمعی ختم نمی شوند، بلکه به تفکر، راه و روش زندگی، نوع نگرش و جهان‌بینی افراد و ملل، انسانیت، و ... سمت و سو دینی یا مذهبی می دهند.

دورد - شیعه گری فارسی با تمامی روش‌های عبادی فردی و جمعی مسلمانان سنی‌ها مخالفت می کند و بر عکس آن‌ها هم عمل می کند.

بئش - شیعه فارسی با سنی‌ها دشمنی دارد و در عمل هم دشمنی می کند.

آلتی -شعوبیه فارسی، قتل و کشتار سنی‌ها را صواب می دوران ساسانی و زرتشتی گری فارسی گرفته شده است و ربطی به اسلام ندارد. فارس‌ها، عیاشی را مذهبی کرده اند.

یئددی - شیعه فارسی، با تمامی مقدسات سنی‌ها، نه تنها مخالفت می کند، که در آن‌ها تحریف و جعل ایجاد می کند.

سگگیز - تحریف و‌ جعل، از اصول اعلام نشده اما عملی زندگی دینی، سیاسی، تاریخی، فکری و زبانی شیعه شعوبیه است.

دوققوز - شیعه، معتقدات سنی‌ها را معادل کفر می داند که سنی‌ها را مستحق کشتن و آتش جهنم می کند.

اون - شیعه شعوبی، تقریبا تمامی افراد نزدیک به پیغمبر اسلام و صحابه را رد می کند و با آن‌ها دشمنی می ورزد.

اون‌بیر - شیعه، صحابه را جهنمی معرفی می کند. حتی همسران رسول الله را هم جهنمی می داند و به آنان بی حرمتی می کند.

اون‌ایکی - بدین طریق احتمال هرگونه اتحاد در جهان اسلام و‌ مسلمانان را از بین می برد.

اون‌ائوچ - قرآن، در شعوبیه نقش فرعی دارد اما احادیث جعلی و تحریف شده، جایگاه اصلی را دارند. چون احادیث را خود شیعه تولید کرده اما قرآن تولیدی آن‌ها نیست.

اون‌دورد - شعیه شعوبی، با عمل و رفتارش، رسول اسلام را دروغگو نشان می دهد.

اون‌بئش - شعوبیه فارسی، همچون بابیت، بهائیت و دیگر مذاهب فارسی، مذهبی ساخته فارس‌هاست و در خدمت تامین منافع فارس هاست.

اون‌آلتی - شیعه شعوبی، تمامی منابع مالی، جنگی و نیروهای ترور خود و دیگران را برای ایجاد جنگ داخلی در دل و در بین کشورهای سنی بسیج کرده و بکار گرفته است.

اون‌یئددی - تصور این که دخالت ایران در ناامنی، جنگ‌، کشتار، انفجارها در کشورهای سنی، تنها جنبه سیاسی و ایرانشهری دارد، باطل است. بلکه دیدگاه مذهبی شیعه گری فارسی، روش تضعیف سنی‌ها را انتخاب کرده است.

اون‌سکگیز - شیعه فارسی از توسعه کشورها و ملل مسلمان می هراسد و در تخریب روانی و مادی آن‌ کشورها سعی می کند.

اون‌دوققوز - شیعه یک نوع نفاق در دورون جوامع مسلمانان و همچنین دشمنی در دل دنیای اسلام است.

ایگیرمی - تمامی عبادت‌های فردی و جمعی شیعیان، هویت مجوسی فارسی را بخود گرفته اند. عبادات فردی و‌ جمعی شیعیان، رنگ و بوی اسلامی ندارند.

ایگیرمی‌بیر - مثلا، صیغه موقت که فاحشگی مذهبی است، از دوران ساسانی و زرتشتی گری فارسی گرفته شده است و ربطی به اسلام ندارد. فارس‌ها، عیاشی را مذهبی کرده اند.

ایگیرمی‌‌ایکی - بر اساس اسلام، تمامی عبادات فردی و جمعی شیعه شعوبی، طوری دستکاری می شوند که در نهایت، همه اعمال به ظاهر اسلامی، باطل می شوند تا جزو مسلمانان دیده نشوند.

ایگیرمی‌ائوچ - از غسل بدن تا غسل برای صلاة، اذان، اقامه، صلاة، قیام و قعود، تشهد، و سلام، روزه، مال امام، و ... همه و همه، حتی به فرموده مراجع خود شیعه هم باطل هستند.

ایگیرمی‌دورد - علما و رهبران دینی شیعه شعوبیه منافق، دو رو هستند.

ایگیرمی‌‌بئش - در حالی که علمای مذهب شیعه، اعمال و کارهایی را مبطل عبادات فردی می نویسند اما در عمل، همه آن ابطال کننده‌ها را بکار می بندد.

ایگیرمی‌آلتی - نوشتار و عمل علمای شعوبیه با هم در تضاد هستند. یکی از این دو؛ عمل یا نوشتار آن‌ها، دروغ و باطل است.

ایگیرمی‌‌یئددی - علمای شیعه، زندگی بر اساس اعمال گناه و دروغ را با خرافه هایشان تشویق می کنند.

ایگیرمی‌سگگیز - اگر فرد شیعه، هر گناهی انجام داده باشد، با یک قطره اشک برای حسین، بخشیده می شود. برای همین، زندگی انسان های شیعه دو لایه و متضاد است.

ایگیرمی‌دوققوز - علمای شیعه، بت پرستی و مرده پرستی، قبر پرستی، ضریح پرستی، طلا پرستی، زیارتگاه سازی و زیارتگاه پرستی را ترویج می کنند.

اوتوز - در شیعه فارسی، انسان زنده دارای ارزش نیست. انسان با ارزش، انسان مرده تلقی می‌شود.

اوتوز‌بیر - زندگی و زنده‌ها بی ارزش تصور می‌شوند.

اوتوزایکی - شیعه فارسی نه تنها در جزئیات فروع دین اسلم دست برده و آن ها را ساسا‌نیزه و زرتشتیزه کرده است، بلکه در اصول دین اسلام هم دست برده و عدل و امامت را هم بر آن ها افزوده است.

اوتوز ائوچ - عدل و عدالت، چیزی جز اراده و‌خواست عالم یا رهبر یا امام شیعه مورد نظر فارس‌ها نیست.

اوتوزدورد - امامت هم‌ تنها برای در دست گرفتن رهبری بخشی از مسلمانان، در مقابل سنی ها تاسیس شده است.

اوتوزبئش - امامت، یکی از پایه های اساسی اختلاف برای رهبری مسلمانان است.

اوتوزآلتی - هر ملایی که چند سال در حجره ای مانده، نان مفت خورده و چند جلد کتاب قدیمی خوانده است، می تواند ادعای امامت بکند.

اوتوزیئددی - امامت شیعه فارسی، چیزی جز رهبری و جامعهدای بر اساس دیکتاتوری فارسی، سیاسی، فکری، دینی، زبانی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، و .‌.. نیست.

اوتوزسگگیز - امام یا رهبر مورد نظر فارسی نه تنها مادام العمر است بلکه از پر به یکی از فرزندان ذکور مورد نظر فارس می رسد و هیچ اصلی جز خواست فارسها در انتخاب یا رد فرزندان به امامت وجود ندارد.

اوتوزدوققوز - امام یا رهبر در شیعه فارسی، خود را صاحب جان، مال، ناموس، امنیت، مرگ، زندگی، نوع تفکر، رفتار سیاسی، انتصاب به مقام، مشروعیت برای چپاول، اختلاس و دزدی و ... تک تک افراد و کل جوامع می داند.


قئرخ - شیعه با هر نوع تنوع و تکثر فکری، سیاسی، دینی، مذهبی، فقهی، فلسفی، علمی، اختراعی، زبانی، ملی و ... مخالفت می کند.

قئرخ‌بیر - شیعه تنها قوم فارس، زبان فارسی، مذهب شیعی فارسی را برسمیت می‌شناسد.

قئرخ‌ایکی - شیعه فارس، هر نوع هویت، حقوق فردی و ملی را برای غیر فارس‌ها، برای بقیه ادیان، مذاهب، روش‌های فقهی، فکری، سیاسی، زبانی و ... برسمیت نمیشناسد.

قئرخ‌ائوچ - در صورت داشتن قدرت، شعوبیه، دیگران را محکوم به تسلیم به فارس‌ها و اقدام به تغییر آنها در جهت خواست شیعه شعوبی می‌کند.

قبرخ‌دورو - شیعه شعوبیه، امامت و رهبری مسلمانان و شیعیان را تنها حق «مرد» یا امام فارس می داند.

قئرخ‌بئش -  ملت یا ملل شیعه غیر فارس، حق انتخاب امام یا رهبر فارس شیعه را ندارند.

قئرخ‌آلتی - امامت و رهبری، مسئولیتی تحمیلی و اجباری است. افراد و جوامع، راهی جز پذیرش و تن دادن به رهبری، امامت یا شاهی مورد نظر فارس ندارند.

قئرخ یئددی - در حالی که در مذهب جعفری و در تمامی شاخه های مذاهب سنی، انتخاب رهبر ، امام یا شاه حق مردم است و بدون انتخاب مردم و‌ رضایت مردم از ادامه رهبری وی، مشروعیت حاکمیت او ساقط می شود.

قئرخ سگگیز - در مذهب جعفری، امام یا رهبر مشروعیت حکومتش را از اراده و تمایل مردم بدست می آورد و دموکراتیک است.

قئرخ‌دوققوز - در مذهب جعفری، مردم می توانند مشروعیت امام یا رهبر را از او سلب کرده، او را از حکومت خلع بکنند.

اللی - زنان و دختران، همچنین ملل غیر فارس، حقی و جایگاه انسانی در سیستم فهم شیعه شعوبی فارسی ندارند.

اللی‌بیر - در شیعگرایی فارسی زنان، دختران و ملل غیر فارس، صغیر و فاقد عقل و شعور لازم برای اداره امور خود و‌ امور حکومتی درک می‌شوند.

اللی‌ایکی - زنان، دختران و ملل غیر فارس  غیر شیعه، حق بر عهده گرفتن بسیاری از پست‌ها و مشاغل اداری را ندارند.

اللی‌ائوچ - در نگرش فقهی، حقوقی، سیاسی و فلسفی شیعی، حقوق بشر جهانی، ارزشی ندارد. چرا که انسان فاقد ارزش است.

اللی‌دورد - در نگرش‌‌ فلسفی، سیاسی، حقوقی و فقهی شیعه فارسی، ارزشگذاری انسان‌ها، بر مبنای انسانیت هر فرد و ملت نیست. بلکه شیعه فارسی بودن و نبودن، معیار ارزش است.

اللی‌بئش - قانون، در نگرش شیعه فارس، نه با خواست ملت یا ملل که بر اساس میل امام یا رهبر فارس تدوین و بشکل دلخواه او و بر اساس تبعیض اجرا می شود.

اللی‌آلتی - اراده امام، رهبر یا شاه شعوبی، در باره تعطیلی همه‌ جانبه قوانین یا اجرایی شدن قسمی از آن ها، بر اراده و تمایل ملل ارجحیت دارد.

اللی‌یئددی - انتخابات در شیعه شعوبیه، صوری و بی ارزش هستند.

اللی‌سگگیز - اصل، بر حاکمیت دیکتاتوری مطلق امام شیعه فارس، در همه امور و همه زمینه‌ها است.

اللی‌دوققوز - مردمان، حق انتخاب مدیران را ندارند. انتصاب مدیران، از طرف امام یا رهبر یا شاه شیعه فارس، به جایگاه و به خود آن‌ها مشروعیت می‌بخشد.

آلتمیش - دین و‌ مذهب یکی از عوامل اصلی شستشوی مغزی افراد و جوامع هستند. فلسفه زندگی، کار و تلاش، کشتن دیگران، همکاری یا دشمنی با دیگران، نوع قضاوت معتقدان را تعیین می کند.

آلتمیش‌بیر - شیعه فارس، از سلاح شیعه‌گری برای بر هم زدن اتفاق و اتحاد در دنیای اسلام و در جهان تورک سوء استفاده می کند.

آلتمیش‌ایکی - نکته اصلی، عدم آگاهی تورک‌های جعفری مذهب، به از خودبیگانگی و روند شیعه شدنشان است.

آلتمیش‌ائوچ - عدم آگاهی جعفری مذهب‌های تورک، به شستشوی مغزیشان توسط شیعه‌گری فارس، بسیار مهم‌تر از دیگر مسایل است.

آلتمیش‌دورد - اگر کسی یا مذهبیانی، علیه دین و مذهب دیگری موضعگیری بکنند، حتما در مقابل این تهاجم، ایستادگی و‌ مقاومت می کنند.

آلتمیش‌بئش - چه شده که جعفری مذهب‌های تورک، مذهب شیعه فارس را پذیرفته‌اند و در مقابل آن مقاومت نکرده‌اند؟

آلتمیش‌آلتی - چرا خود تورک‌های‌ جعفری مذهب سابق خبر ندارند که مذهبشان عوض شده است؟

آلتمیش‌یئددی - همین شیعه فارس، شما و من تورک را در ایران جعلی و‌ تازه تاسیس، چنان شستشوی مغزی داده که همگی به دشمن تورک‌ها تبدیل شده ایم.

آلتمیش‌سگگیز - هر تورکی می داند که فارس نیست، تورک هست اما با تورک‌ها و با خود تورکیش دشمنی می کند. حتی بر این دشمنی هم افتخار می کند. آیا می‌شد تورک‌ها را عمیق تر از این شستشو ی مغزی کرد و به نوکری فارس‌ها در آورد؟

آلتمیش‌دوققوز - عشق ورزیدن تورک‌ها به تورک ها را به «اتهام» تبدیل کرده اند و مردم تورک را از عشق ورزیدن به تورک‌ها می ترسانند.

یئتمیش - شیعه فارس و شیعه شده‌ها، با اتحاد کشورهای تورک مخالفت و دشمنی می کنند.

یئتمیش بیر - جنگ بین آیت الله شریعتمداری تورک و خمینی فارس و تورک‌ها و فارس‌ها، جنگ میان جعفری مذهبی تورک‌ها با شیعه‌گری فارس‌ها بود.

یئتمیش ایکی - جنگ میان جعفری مذهبی‌ها و شیعه‌های فارس، به صد سال حاکمیت فارس‌ها و استعمار تورک‌ها در این مدت ختم نمی شود.

یئتمیش‌ائوچ - جنگ فارس و تورک قدمتی فراتر از اسلام، شیعه و مذهب جعفری داشته است.

یئتمیش دورد - جنگ و اختلاف فارس و تورک، قدمتی به طول تاریخ درک متفاوت از فلسفه زندگی داشته و دارد.

یئتمیش‌بئش - تورک‌های جعفری مذهب خواهان اتحاد جهان تورک و همچنین اتحاد عملی دنیای اسلام و پرهیز از اختلافات مذهبی، دوری از هر نوع تنش فکری، مذهبی، نژادی، و ... هستند.

یئتمیش‌آلتی - فارس‌ها و شیعه‌گری، طرفدار تنش‌زایی، ایجاد اختلاف‌ها، تعمیق گسست‌های میان ملل و ... هستند.

یئتمیش یئددی - فارسگرایی، فارسی‌سازی، ایرانشهری، شیعه‌گرایی و ... تورک‌ها را به تجزیه شدن به صفوی و عثمانی سوق داد و خلافت تورک‌ها را تضعیف کرد و در نهایت، به شکست هر دو منجر شد.

یئتمیش‌سگگیز - شیعیسم و ایرانیسم باعث تجزیه امپراتوری تورک‌ها، گریز از تورکگرایی و اسلامگرایی، تجزیه به ده‌ها منطقه و قوم تورک، از بین رفتن قدرت حنگی-دفاعی، اشغال توسط قوای ضد تورک، استعمار و استحمار تورک‌ها شدند.

انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
19.06.2022

  










Comments

Popular posts from this blog

سیاست، جسورلارین میدانی دیر