فرقهای شیعه شعوبی با مذهب جعفری
بیر - همان طور که تمامی هویتهای ملی تورکها، با هویتهای جمعی فارسها متفاوت هستند، هویت مذهبی تورکها هم از هویت شعوبی فارسها متفاوت هستند.
ایکی - تورکها جعفری مذهب، فارسها شیعه شعوبیه هستند.
اوچ - می دانیم، مذهب و دین، تنها به تغییر رفتار فردی و عبادات جمعی ختم نمی شوند، بلکه به تفکر، راه و روش زندگی، نوع نگرش و جهانبینی افراد و ملل، انسانیت، و ... سمت و سو دینی یا مذهبی می دهند.
دورد - شیعه گری فارسی با تمامی روشهای عبادی فردی و جمعی مسلمانان سنیها مخالفت می کند و بر عکس آنها هم عمل می کند.
بئش - شیعه فارسی با سنیها دشمنی دارد و در عمل هم دشمنی می کند.
آلتی -شعوبیه فارسی، قتل و کشتار سنیها را صواب می دوران ساسانی و زرتشتی گری فارسی گرفته شده است و ربطی به اسلام ندارد. فارسها، عیاشی را مذهبی کرده اند.
یئددی - شیعه فارسی، با تمامی مقدسات سنیها، نه تنها مخالفت می کند، که در آنها تحریف و جعل ایجاد می کند.
سگگیز - تحریف و جعل، از اصول اعلام نشده اما عملی زندگی دینی، سیاسی، تاریخی، فکری و زبانی شیعه شعوبیه است.
دوققوز - شیعه، معتقدات سنیها را معادل کفر می داند که سنیها را مستحق کشتن و آتش جهنم می کند.
اون - شیعه شعوبی، تقریبا تمامی افراد نزدیک به پیغمبر اسلام و صحابه را رد می کند و با آنها دشمنی می ورزد.
اونبیر - شیعه، صحابه را جهنمی معرفی می کند. حتی همسران رسول الله را هم جهنمی می داند و به آنان بی حرمتی می کند.
اونایکی - بدین طریق احتمال هرگونه اتحاد در جهان اسلام و مسلمانان را از بین می برد.
اونائوچ - قرآن، در شعوبیه نقش فرعی دارد اما احادیث جعلی و تحریف شده، جایگاه اصلی را دارند. چون احادیث را خود شیعه تولید کرده اما قرآن تولیدی آنها نیست.
اوندورد - شعیه شعوبی، با عمل و رفتارش، رسول اسلام را دروغگو نشان می دهد.
اونبئش - شعوبیه فارسی، همچون بابیت، بهائیت و دیگر مذاهب فارسی، مذهبی ساخته فارسهاست و در خدمت تامین منافع فارس هاست.
اونآلتی - شیعه شعوبی، تمامی منابع مالی، جنگی و نیروهای ترور خود و دیگران را برای ایجاد جنگ داخلی در دل و در بین کشورهای سنی بسیج کرده و بکار گرفته است.
اونیئددی - تصور این که دخالت ایران در ناامنی، جنگ، کشتار، انفجارها در کشورهای سنی، تنها جنبه سیاسی و ایرانشهری دارد، باطل است. بلکه دیدگاه مذهبی شیعه گری فارسی، روش تضعیف سنیها را انتخاب کرده است.
اونسکگیز - شیعه فارسی از توسعه کشورها و ملل مسلمان می هراسد و در تخریب روانی و مادی آن کشورها سعی می کند.
اوندوققوز - شیعه یک نوع نفاق در دورون جوامع مسلمانان و همچنین دشمنی در دل دنیای اسلام است.
ایگیرمی - تمامی عبادتهای فردی و جمعی شیعیان، هویت مجوسی فارسی را بخود گرفته اند. عبادات فردی و جمعی شیعیان، رنگ و بوی اسلامی ندارند.
ایگیرمیبیر - مثلا، صیغه موقت که فاحشگی مذهبی است، از دوران ساسانی و زرتشتی گری فارسی گرفته شده است و ربطی به اسلام ندارد. فارسها، عیاشی را مذهبی کرده اند.
ایگیرمیایکی - بر اساس اسلام، تمامی عبادات فردی و جمعی شیعه شعوبی، طوری دستکاری می شوند که در نهایت، همه اعمال به ظاهر اسلامی، باطل می شوند تا جزو مسلمانان دیده نشوند.
ایگیرمیائوچ - از غسل بدن تا غسل برای صلاة، اذان، اقامه، صلاة، قیام و قعود، تشهد، و سلام، روزه، مال امام، و ... همه و همه، حتی به فرموده مراجع خود شیعه هم باطل هستند.
ایگیرمیدورد - علما و رهبران دینی شیعه شعوبیه منافق، دو رو هستند.
ایگیرمیبئش - در حالی که علمای مذهب شیعه، اعمال و کارهایی را مبطل عبادات فردی می نویسند اما در عمل، همه آن ابطال کنندهها را بکار می بندد.
ایگیرمیآلتی - نوشتار و عمل علمای شعوبیه با هم در تضاد هستند. یکی از این دو؛ عمل یا نوشتار آنها، دروغ و باطل است.
ایگیرمییئددی - علمای شیعه، زندگی بر اساس اعمال گناه و دروغ را با خرافه هایشان تشویق می کنند.
ایگیرمیسگگیز - اگر فرد شیعه، هر گناهی انجام داده باشد، با یک قطره اشک برای حسین، بخشیده می شود. برای همین، زندگی انسان های شیعه دو لایه و متضاد است.
ایگیرمیدوققوز - علمای شیعه، بت پرستی و مرده پرستی، قبر پرستی، ضریح پرستی، طلا پرستی، زیارتگاه سازی و زیارتگاه پرستی را ترویج می کنند.
اوتوز - در شیعه فارسی، انسان زنده دارای ارزش نیست. انسان با ارزش، انسان مرده تلقی میشود.
اوتوزبیر - زندگی و زندهها بی ارزش تصور میشوند.
اوتوزایکی - شیعه فارسی نه تنها در جزئیات فروع دین اسلم دست برده و آن ها را ساسانیزه و زرتشتیزه کرده است، بلکه در اصول دین اسلام هم دست برده و عدل و امامت را هم بر آن ها افزوده است.
اوتوز ائوچ - عدل و عدالت، چیزی جز اراده وخواست عالم یا رهبر یا امام شیعه مورد نظر فارسها نیست.
اوتوزدورد - امامت هم تنها برای در دست گرفتن رهبری بخشی از مسلمانان، در مقابل سنی ها تاسیس شده است.
اوتوزبئش - امامت، یکی از پایه های اساسی اختلاف برای رهبری مسلمانان است.
اوتوزآلتی - هر ملایی که چند سال در حجره ای مانده، نان مفت خورده و چند جلد کتاب قدیمی خوانده است، می تواند ادعای امامت بکند.
اوتوزیئددی - امامت شیعه فارسی، چیزی جز رهبری و جامعهدای بر اساس دیکتاتوری فارسی، سیاسی، فکری، دینی، زبانی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، و ... نیست.
اوتوزسگگیز - امام یا رهبر مورد نظر فارسی نه تنها مادام العمر است بلکه از پر به یکی از فرزندان ذکور مورد نظر فارس می رسد و هیچ اصلی جز خواست فارسها در انتخاب یا رد فرزندان به امامت وجود ندارد.
اوتوزدوققوز - امام یا رهبر در شیعه فارسی، خود را صاحب جان، مال، ناموس، امنیت، مرگ، زندگی، نوع تفکر، رفتار سیاسی، انتصاب به مقام، مشروعیت برای چپاول، اختلاس و دزدی و ... تک تک افراد و کل جوامع می داند.
قئرخ - شیعه با هر نوع تنوع و تکثر فکری، سیاسی، دینی، مذهبی، فقهی، فلسفی، علمی، اختراعی، زبانی، ملی و ... مخالفت می کند.
قئرخبیر - شیعه تنها قوم فارس، زبان فارسی، مذهب شیعی فارسی را برسمیت میشناسد.
قئرخایکی - شیعه فارس، هر نوع هویت، حقوق فردی و ملی را برای غیر فارسها، برای بقیه ادیان، مذاهب، روشهای فقهی، فکری، سیاسی، زبانی و ... برسمیت نمیشناسد.
قئرخائوچ - در صورت داشتن قدرت، شعوبیه، دیگران را محکوم به تسلیم به فارسها و اقدام به تغییر آنها در جهت خواست شیعه شعوبی میکند.
قبرخدورو - شیعه شعوبیه، امامت و رهبری مسلمانان و شیعیان را تنها حق «مرد» یا امام فارس می داند.
قئرخبئش - ملت یا ملل شیعه غیر فارس، حق انتخاب امام یا رهبر فارس شیعه را ندارند.
قئرخآلتی - امامت و رهبری، مسئولیتی تحمیلی و اجباری است. افراد و جوامع، راهی جز پذیرش و تن دادن به رهبری، امامت یا شاهی مورد نظر فارس ندارند.
قئرخ یئددی - در حالی که در مذهب جعفری و در تمامی شاخه های مذاهب سنی، انتخاب رهبر ، امام یا شاه حق مردم است و بدون انتخاب مردم و رضایت مردم از ادامه رهبری وی، مشروعیت حاکمیت او ساقط می شود.
قئرخ سگگیز - در مذهب جعفری، امام یا رهبر مشروعیت حکومتش را از اراده و تمایل مردم بدست می آورد و دموکراتیک است.
قئرخدوققوز - در مذهب جعفری، مردم می توانند مشروعیت امام یا رهبر را از او سلب کرده، او را از حکومت خلع بکنند.
اللی - زنان و دختران، همچنین ملل غیر فارس، حقی و جایگاه انسانی در سیستم فهم شیعه شعوبی فارسی ندارند.
اللیبیر - در شیعگرایی فارسی زنان، دختران و ملل غیر فارس، صغیر و فاقد عقل و شعور لازم برای اداره امور خود و امور حکومتی درک میشوند.
اللیایکی - زنان، دختران و ملل غیر فارس غیر شیعه، حق بر عهده گرفتن بسیاری از پستها و مشاغل اداری را ندارند.
اللیائوچ - در نگرش فقهی، حقوقی، سیاسی و فلسفی شیعی، حقوق بشر جهانی، ارزشی ندارد. چرا که انسان فاقد ارزش است.
اللیدورد - در نگرش فلسفی، سیاسی، حقوقی و فقهی شیعه فارسی، ارزشگذاری انسانها، بر مبنای انسانیت هر فرد و ملت نیست. بلکه شیعه فارسی بودن و نبودن، معیار ارزش است.
اللیبئش - قانون، در نگرش شیعه فارس، نه با خواست ملت یا ملل که بر اساس میل امام یا رهبر فارس تدوین و بشکل دلخواه او و بر اساس تبعیض اجرا می شود.
اللیآلتی - اراده امام، رهبر یا شاه شعوبی، در باره تعطیلی همه جانبه قوانین یا اجرایی شدن قسمی از آن ها، بر اراده و تمایل ملل ارجحیت دارد.
اللییئددی - انتخابات در شیعه شعوبیه، صوری و بی ارزش هستند.
اللیسگگیز - اصل، بر حاکمیت دیکتاتوری مطلق امام شیعه فارس، در همه امور و همه زمینهها است.
اللیدوققوز - مردمان، حق انتخاب مدیران را ندارند. انتصاب مدیران، از طرف امام یا رهبر یا شاه شیعه فارس، به جایگاه و به خود آنها مشروعیت میبخشد.
آلتمیش - دین و مذهب یکی از عوامل اصلی شستشوی مغزی افراد و جوامع هستند. فلسفه زندگی، کار و تلاش، کشتن دیگران، همکاری یا دشمنی با دیگران، نوع قضاوت معتقدان را تعیین می کند.
آلتمیشبیر - شیعه فارس، از سلاح شیعهگری برای بر هم زدن اتفاق و اتحاد در دنیای اسلام و در جهان تورک سوء استفاده می کند.
آلتمیشایکی - نکته اصلی، عدم آگاهی تورکهای جعفری مذهب، به از خودبیگانگی و روند شیعه شدنشان است.
آلتمیشائوچ - عدم آگاهی جعفری مذهبهای تورک، به شستشوی مغزیشان توسط شیعهگری فارس، بسیار مهمتر از دیگر مسایل است.
آلتمیشدورد - اگر کسی یا مذهبیانی، علیه دین و مذهب دیگری موضعگیری بکنند، حتما در مقابل این تهاجم، ایستادگی و مقاومت می کنند.
آلتمیشبئش - چه شده که جعفری مذهبهای تورک، مذهب شیعه فارس را پذیرفتهاند و در مقابل آن مقاومت نکردهاند؟
آلتمیشآلتی - چرا خود تورکهای جعفری مذهب سابق خبر ندارند که مذهبشان عوض شده است؟
آلتمیشیئددی - همین شیعه فارس، شما و من تورک را در ایران جعلی و تازه تاسیس، چنان شستشوی مغزی داده که همگی به دشمن تورکها تبدیل شده ایم.
آلتمیشسگگیز - هر تورکی می داند که فارس نیست، تورک هست اما با تورکها و با خود تورکیش دشمنی می کند. حتی بر این دشمنی هم افتخار می کند. آیا میشد تورکها را عمیق تر از این شستشو ی مغزی کرد و به نوکری فارسها در آورد؟
آلتمیشدوققوز - عشق ورزیدن تورکها به تورک ها را به «اتهام» تبدیل کرده اند و مردم تورک را از عشق ورزیدن به تورکها می ترسانند.
یئتمیش - شیعه فارس و شیعه شدهها، با اتحاد کشورهای تورک مخالفت و دشمنی می کنند.
یئتمیش بیر - جنگ بین آیت الله شریعتمداری تورک و خمینی فارس و تورکها و فارسها، جنگ میان جعفری مذهبی تورکها با شیعهگری فارسها بود.
یئتمیش ایکی - جنگ میان جعفری مذهبیها و شیعههای فارس، به صد سال حاکمیت فارسها و استعمار تورکها در این مدت ختم نمی شود.
یئتمیشائوچ - جنگ فارس و تورک قدمتی فراتر از اسلام، شیعه و مذهب جعفری داشته است.
یئتمیش دورد - جنگ و اختلاف فارس و تورک، قدمتی به طول تاریخ درک متفاوت از فلسفه زندگی داشته و دارد.
یئتمیشبئش - تورکهای جعفری مذهب خواهان اتحاد جهان تورک و همچنین اتحاد عملی دنیای اسلام و پرهیز از اختلافات مذهبی، دوری از هر نوع تنش فکری، مذهبی، نژادی، و ... هستند.
یئتمیشآلتی - فارسها و شیعهگری، طرفدار تنشزایی، ایجاد اختلافها، تعمیق گسستهای میان ملل و ... هستند.
یئتمیش یئددی - فارسگرایی، فارسیسازی، ایرانشهری، شیعهگرایی و ... تورکها را به تجزیه شدن به صفوی و عثمانی سوق داد و خلافت تورکها را تضعیف کرد و در نهایت، به شکست هر دو منجر شد.
یئتمیشسگگیز - شیعیسم و ایرانیسم باعث تجزیه امپراتوری تورکها، گریز از تورکگرایی و اسلامگرایی، تجزیه به دهها منطقه و قوم تورک، از بین رفتن قدرت حنگی-دفاعی، اشغال توسط قوای ضد تورک، استعمار و استحمار تورکها شدند.
انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
19.06.2022
Comments
Post a Comment