Sunday, February 5, 2023

ایران؛ کشوری جعلی با ملتی جعلی

 ایران؛ کشوری جعلی با ملتی جعلی


تو، نه تورک هستی و نه از تاریخ ملت تورک خبر داری و نه از نقش فراماسونری در غرب و شرق عالم مسیحی در تقسیم ملت تورک و ایجاد کشورهای جدید تورک بی خبر از هم خبر داری. 


مثلا؛ آیا می دانی کدام لشکر در مقابل روس ها ایستاد تا باکو را اشغال نکنند؟ خبر داری که وقتی وقتی ارمنی‌ها، آسوری ها و کردها در آزربايجان شمالی و جنوبی قتل عام می کردند، کدام لشکر به کمک ما تورک‌ها آمد؟


 بخشی مهمی از این تاریخی که شما آن را حکایت می کنید، داستان‌های خیالی ساخته فراماسون ها و پان فارس‌های پان ایرانیست است. بخش دیگر هم دروع‌های ملت جعلی و بی هویت ایران جعلی.


آیا با نقش فراماسون‌ها در تاریخ سازی معاصر برای ملل تورک، عرب، فارس، کرد و ارمنی در این منطقه آشنا هستید؟


 فراماسون‌ها، حتی در تورکیه هم با تغییر الفبا، محققان و دانشگاهیان و عموم مردم تورکیه را از تاریخ گذشته‌یشان جدا کرده و برایشان تاریخی نوین نوشتند.


 چرا که هر ملت و دولتی که سکشت بخورد، داستان‌های مورد نظر دشنن را نشخوار خواهد کرد. 


در جمهوری تورکیه، مردم و دولتمردان توانستند به نقش فراماسون‌ها در تحریف تاریخشان آشنا شده و تاریخشان را بازشناسی بکنند تا به مسیر توسعه باز گردند.


فراماسون‌ها، در ایران جعلی و جدید فارسزده هم سراپای تاریخ و جایگاه ملل و ممالک دهگانه (تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، گیلک، مازن، کرد، فارس) را عوض کردند تا فقط یک ملت جدید و جعلی (ایرانی)، آن‌هم بر محوریت پانفارسیسم و شیعه فارسی بسازند. 


برای همین است که ایرانی‌ها نمی توانند از یوغ استبداد ایرانی-فارسی رها بشوند. چرا که برای رهایی از یک استبداد، به دامن استبداد دیگر در تاریکی تاریخ و ملت جعلی پناه می برند و در این دایره معیوب، تکرار می شوند. 


انصافعلی هدایت

تورنتو - کانادا

05.02.2023





No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر