Sunday, July 29, 2012

ستاره من پیدایش شد





همیشه

خیره در آسمان شب ها
به هنگامی که ستارگان به خیابان می آیند
سرگردان در تاریکی، در خود
"من هم ستاره ای دارم؟"
نمی دانستم در هفت آسمان
در آن تاریکی ها و دور دست ها
من هم ستاره ای دارم
که روزی برایم چشمک خواهد زد
چون خوشبختی

 
و امشب
 در کنارش
من در کنارش
او در کنار من
دراز می کشیم
لب در لب ستاره
شب را خواب می کنیم
و در کنار هم
تن به تن
لب به لب دوخته
صبح روشن فردا را جشن می گیریم

ستاره شناس من
از خواب باز کرده چشم
و در کنار من
برای من
دراز کشیده
و من از شیره پستانش
همچون گرسنه بچه ای
می مکم عشق ناب را
و
ترس را 
همان که در من لانه کرده بود برای سال ها
فراموش کرده ام

بد شانسی
بی شانسی
از من پر کشیده
رفته
و شانس من
ازهمه سال ها خواب
بیدار گشته
فکر می کنم
ستاره من بیدار شده


در این تاریکی اتاق
پرده ها کشیده
و نور ماه را به درون اتاق راهی نیست
چشمان بزرگش
می درخشند
و من لذت زندگی را
در نگاهش 
سیر می نگرم
در کنار ستاره
زندگی رنگ دیگری دارد


هم ستاره
هم من
هر دو
با هم
و
تجربه
 با ما خوشحال است


ستاره ! نرو!
با من بمان!


انصافعلی هدایت

No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...