Sunday, March 1, 2015

مرزهای دوستی و دشمنی و سرحد تحمیق مردم


در چند روز گذشته چند نفر در قواره لیاقت خودشان مطالبی را در صفحه من و در زیر نوشته های من نوشته اند که برای رسوا کردن اخلاقی آنان، کافی است. اما برای من بسیار جالب بود که این افراد کی هستند؟ از کجا و به این سرعت به مطلب من دستری پیدا کرده و آن ها را خوانده و عکس العما نشان داد اند؟
اندکی وقت صرف کردم و سابقه این آدم ها را در فیس بوک و در میان لیست دوستانم که همه اهل فکر و اندیشه و تامل هستند، بررسی کردم.
جالب این که تعدادی از این ها برای من ایمیل به انگلیسی هم فرستاده و تلاش کرده اند تا اکانت فیس بوکی من را هم ببندند.
این نکته ها بسیار جالب بودند:
1.
اغلب آنان در میان لیست دوستان من نیستند.
2.
آغلب آن ها صفحه های تازه تاسیس در فیس بوک هستند
3.
منطق 99 درصد آنان فحاشی "آن چیزی است که لیاقتش را داشته اند"است
4.
قریب به 90 درصد آنها مطالب من را نخوانده اند
5.
هیچ کدام آن ها مطالب من را نقد نکرده اند
6.
هیچ کدام آن ها به سوال های من جواب نداده اند
7.
اگر مطالب من را هم خوانده باشند، جوابی و نقدی ننوشته اند
8.
در حقیقت، آن ها در سنگر دیکتاتورهای ایرانی و فارس قرار گرفته اند. و هیچ فرقی بین آنها و فاشیستهای فارس که حقوق ملل تورک، تورکمن، عرب، بلوچ، کورد را نابود می کنند و بر این اعمال خودشان هم افتخار می کنند، نیست
9.
افراد زیر جزو آن دسته هستند که در بالا توضیح دادم.
Amir Pour Saleh, Mh Bra, Paker Pouri, Амирилаф Сомээ, Reza Noori
, Nima Vishkayi, Ali Fa, Ali Asgari, Babak Nafisiraad, Babak Khordadiyan, همای همایون,Khashayar Sha ,
Falamarz Sayfeddiny,
Khashayar Sha ,
Siavash Dadgar ,
Najaf Tayefeh ,
Amir Sepehri,
va....





No comments:

Post a Comment

سریال قتل‌های زنجیره ای دانشجویان

  چند سوال: أيا باور می کنید که او خود کشی کرده باشد؟  مگر در اتاق های خوابگاه دانشجویی یک نفر به تنهایی زندگی می کند؟  دانشجویان دیگر کجا ب...