Sunday, March 1, 2015

جناب وهاب انصاری، متهم نکنید، به سوالهایم جواب بدهید



گفتگوی من و جناب وهاب انصاری در فیس بوک، در زیر مقاله "خودتان را محک بزنید: در سنگر دیکتاتور هستید یا در کنار آزادیخواهان؟" برای دیدن این نوشته و کامنت ها به لینک زیر سربزنید:
https://www.facebook.com/ensafali.heda…/…/10152660003510950…
Wahab Ansari
آقاي انصافعلي هدايت، من متأسف هستم، بر تحولات فكري شما، كه از يك دمكرات جمهوريخواه تبديل به يك كسي شده ايد، كه هيچ مسئوليتي در حرفها و كردارش حتي براي ملت ترك (آذربايجانيها) خود ندارد. 
فارسها را اصلا كنار بگذاريد. همين طرح شما را مبني بر "... ملتهاي غير فارس كشورهاي مستقل خودشان را تشكيل بدهند" را حتي شما بخواهيد اجرا بكنيد، معني آن هيچ چيزي نيست، بجز جنگ و خونريزي بين همين مليتها بر سر مرزهاي واقعي يا غير واقعي مورد ادعايشان است.
رفع ستم ملي و تلاش براي احقاق حقوق فرهنگي-سياسي مليتهاي ساكن ايران، كاملا متفاوت است، از تبليغ و ترويج نفرت و كينه بين ملتهاي ساكن ايران، فكري كه فكر ميكند، با توهين و با رد هرگونه دوستي و مراودت بين ملتهاي ايران بويژه با فارسها، ميتواند براي ملت خود خوشبختي و سعادت و تامين حقوق فرهنگي اشان را بر آورده كند، سخت در اشتباه و بيراهه است.
آقاي هدايت، متاسفانه نظرات و نوشتهاي اخير شما بجز نژادپرستي و شونيسم آن هم از نوع خيلي ناشيانه آن هيچ چيز ديگري نيست.
اين چند خط را بخاطر دوستي برايت نوشتم، چون نظرات اخير شما تازه نيست، بلكه تكرار همانهايي است، سالها ديگران دارند، تكرار ميكنند. شما تازه به آنها پيوسته ايد. با هم ميگويم در برخوردهاي شما هيچ احساس مسئوليت سياسي حتي براي ملت خودتان (تركها) نيست.
Ensafali Hedayat
جناب وهاب انصاری گرامی! من تصور می کردم که شما سوال های من را می خوانید و اگر قبول هم نکردید، نظرات خودتان را می نویسید و من را به زیر تیغ نقدتان می برید اما چیزی که از شما دیدم، "اتهام زدن" بود. کاری که همه ایرانی های بیسواد هم متخصص آن هستند . چنان می کنند که شما کردید.
تفاوت شما با بچه های کم تجربه در چیست؟
چرا به سوال های من پاسخ نمی دهید؟
فرض بر این بگیریم که سوال های من درست نیستند ولی آیا نباید به سوال های نادرست من پاسخ بدهید؟
نکند هنوز هم سازمان شما در باره حقوق و خواست های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زبانی، محیط زیستی و ... موضعگیری نکرده است تا تکلیف شما با ملل تورک، تورکمن، عرب، بلوچ، کورد و ... روشن باشد؟
یا این ملل و حقوق و آرادی های آنان را فدای یکپارچگی سرزمینی استعمارگری به نام ایران می کنید؟
به عنوان یک دوست و مبارز سیاسی، از شما انتظار دارم، به سوال های صفحه "روشنفکر پاسخ بده " جواب بدهید

No comments:

Post a Comment

سریال قتل‌های زنجیره ای دانشجویان

  چند سوال: أيا باور می کنید که او خود کشی کرده باشد؟  مگر در اتاق های خوابگاه دانشجویی یک نفر به تنهایی زندگی می کند؟  دانشجویان دیگر کجا ب...