Sunday, March 1, 2015

ناخوانده فحش می دهید! این است سطح فرهنگتان؟





من : انصافعلی هدایت، در این چند روز 4 مطلب کوتاه و بلند نوشته ام
متاسفانه، هیچ فارسی آن ها را نخوانده است
و به سوال های آن نوشته ها دقت نکرده و جواب نداده است
یا نوشته های من را نقد نکرده است
بلکه از در تعصب کور کورانه، هر چه ... لایق خودشان ...
اغلبشان، نمود "از کوزه همان طراود که در اوست"، شده اند
با این جمعیت، تا هزار سال دیگر هم ایران، طعم دموکراسی را نخواهد چشید!

پس ملل تورک، تورکمن، عرب، بلوچ، کورد، و ... باید چاره درد خود کنند و بدانند که به همراه جماعت نژادپرست فارس، نمی توان دموکراسی را تجربه کرد و تنها راه معقول برای رهایی از این عقب ماندگی ها، باید کشورهای مستقل خودمان را تشکیل دهیم. باید ایران کنونی از بین برود!
حتی یکی از دوستان تورکمن هم که سابقه اندیشمندی دارد، در کامنتش، به نقد نوشته من نپرداخته و فقط به خطری که آینده ملت ها زا تهدید می کند اشاره کرده است. این خطر را من 16سال پیش نوشته و گوشزد کرده ام.
خطر را باید دید. نه این که بر خطر چشم بست. نباید پایمال شدن حقوق ملت ها را "طبیعی" تلقی کرد. بلکه اول باید حقوق همه جانبه ملل را برسمیت شناخت و آنگاه برای از میان بردن خطر خونریزی ناشی از ظلم 93 ساله دوران پهلوی ها و خامنه ای و خمینی و مظالم همه جانبه در حق آن ملل، برنامه های جبرانی ارائه داد.
سکوت و نادیده گرفتن از بین بردن حقوق ملل و پاک کردن صورت مسئله، به پیچیده تر شدن بیشتر موضوع و تعمیق بی اعتمادی و دشمنی در بین ملت ها و فعالان سیاسی آنها دامن می زند.
حالا چه کسی مرد راه خطر و حل معماهای پیچیده سیاسی است؟
والسلام!

No comments:

Post a Comment

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری       بو سورولار ، توم گونئی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین منصوبلاریندان ، همده آیری آیری سورولاج...