Saturday, March 4, 2017

Seni yaşamak istiyorum su gibi



Salam ...


Ordamısın? 
Hala bekliyormusun, gelmeyebileni? 
Bende şurda aynı kadari paylaşiyoruz yanlızlıkla? 
Ben "Ya Allah" dedim. 
Sen daha bekleme acı intizarı! 
Geri dön! Şu yana!  
Getmək istemem, senden. 
Gedirsem, dönüş yolu kapalı olabilir. 
İntizarda şehzade beklemekten ise, hayal atından inelim ve yaşayalım topraklar üzerine, bir çift kumruyu, şeherın göbeyinde. 
Hay haaaay! 
Bir vakit ayır, kendi heyatına. 
Kendine yaşa tek kalmış kümrum. 
Etrafındakı insanlar koy keçsin, ... getsin. 
Sen onlarla yürümeyi boşla. 
Kendi atlımlarınla yürüyüceksinmi? 
Bekleme! Senin şehzaden, ben olabilirim. 
Benim melikem olmakmı sana yakışmiyor?
Hayatı yaşamak yerine beklemekte geçirmekmi? 
Su kibi akiyor heyat. Şu bardak bir gün hasratta kırılır. İçsende, içmesende. 
Ben seni, ... seni susuzluk sehrada bir avuc su kibi ariyorum. 
Yaşadıkım su olurmusun? Yoksa ben sensizlikte yolumu deyişim; ölümemi, ayrılıkamı ay benim ruhumun camı?  
Gel senle dünyaya göz açalım, yeniden, beraber!
Gel! Bekleme artıq! Benim, senin beklediyin. Bakmiyorsun bele kendi alın yazına.  
Nokta koy ve yaşamağı dene şü andan. Beni yaşa, bende sanı doya doya yaşayım. Seni piyalemde içib, sermet olmak istiyorum hayatı. 


Ensafali Hedayat
Türkiye, ES
04 March 2017
11:25

No comments:

Post a Comment

دوشونجه‌نین شرطلری

دوشونجه‌نین شرطلری بورادا، "دوشونجه"، "فیکیر" یا "فلسفه"نین شرایطی حاقدا دانیشدیم. نورمال، گونده لیک فیکیرلشمه...