Sunday, November 12, 2017

تاریخسازی نوین برای پهلوی ها


انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
سیزدهم نوامبر 2017
hedayat222@yahoo.com


دوستی در فیس بوک دروغ هایی را سر هم کرده و به خوانندگان ایرانی توهین کرده است.
 به این دروغ سازی ها و جعل تاریخ توجه فرمایید:

محمد رضا پهلوی کی بود؟
 دکترای حقوق فرانسه
دکترای جامعه شناسی
زبان انگلیسی هاروارد
خلبان بویینگ 747
خلبان فانتوم اف 14
خلبان شکاری اف 16
خلبان افتخاری تیم فرشتگان آبی با گروه جت آمریکایی برای اولین بار
سهام دار شرکت هواپیمایی اف 14 که باعث خشم جیمی کارتر و کنگره آمریکا شد و اولین دلیل سقوط شاه
70 درصد سهام دار شرکت بنز کروپ آلمان
سهام دار شرکت هوایی شارل دوگل فرانسه
سهام دار آمریکن اینترسرویس
سهام دار شرکت رویال کلن
سهام دار شرکت بلر آمریکا که بعدها تلویزیون شهاب شد
اولین شاه ایران که شاه 60 کشور پشتش راه رفتن
بنیان گذار جشنها ی 2500 ساله که نشان تمدن ایران بود
بزرگترین دارنده هلی کوپتر کبری بعد از آمریکا
بزرگترین سهام دار تانک مرکوری انگلستان
دارای ارتش زمینی هوایی دریایی 5 دنیا
ژاندارم خاورمیانه و خاور دور
هیچ کشور عربی حق فروش 1 لیتر نفت بدون اجازه شاهنشاه نداشته
ایران دریا دار خلیج پارس و تنگه هرمز بوده
پیروز جنگ 6 ساعته با عراق و گرفتن 6 کیلومتر مربع از حسن البک پدر زن صدام
رییس اوپک به همراه امریکا
دارنده بزرگترین ورزشگاه به نام آریا مهر در جهان بدستور شه بانو فرح دیبا
اولین دعوت شده به همراه ملکه به پارک دیزنی لند آمریکا
تاسیس ذوب آهن اصفهان که قطب اقتصاد ایران و خاورمیانه شد
تاسیس تراکتور سازی تبریز با 10000 کارمند
تاسیس شرکت ایران ناسیونال
تاسیس ورزشگاه بزرگ آریامهر به دست فرانسوی ها که مورد انتقاد شدید شه بانو قرار گرفت واز شرکت فرانسوی قرامت گرفته شد
بورسیه تحصیلی به 24000 هزار دانشجو در آمریکا که شهید دکتر چمران با بورسیه پهلوی به آمریکا رفت وزن و بچه آمریکایی داشت
وام دهنده به بزرگترین مراکز دنیا ارقام واقعی هستند
درسال 52 وامها ی سنگین
70 ملیون دلار صندق جهانی پول
284 ملیون دلار کشور فرانسه
200 ملیون دلار سازمان جهانی نفت اوپک
دوران پهلوی چنان اقتداری بود که دکتر علی خلعتبری کاندیدای ریاست سازمان انرژی هسته ای بر عهده گرفت و آمریکا قول ساخت 30 نیروگاه هسته ای به ایران داد
اقامت برای ایرانیان در 72 کشور جهان بدون ویزا
احترام نظامی بعد از دیدن عکس اعلا حضرت بروی پاسپورت در 60 کشور جهان
چنان قدرتی بر ایران حاکم شد پس از کردن نفت از بشکه ای 2 دلار به 7 دلار که کل جهان در مقابل شاهنشاه ایران سر خم کردند همون شاهی که احمقها بهش نوکر امریکا میگفتند
قطع رابطه به شوروی تزاری به دلیل خیانت به ایران
وقتهای ملاقات برای کشورهای عربی زیر 4 ماه نبوده

پاسخ های من: انصافعلی هدایت

محمدرضا پالانی کیست؟

محمدرضا پهلوی (پالانی) دیپلمه ای بیسواد و رانتخوار بود که می دانست که شاه یک کشور با مردمی بیسواد و عقب مانده است. برای همین هم انقلاب "سفید" را از آزربایجان و پیشه وری دزدید .
او خودش را یک نژادپرست افراطی می دانست و بر آریایی بودنش فخر می کرد و متصور بود که آریایی بودن، برایش برتری می آورد. برای همین خودش را آریامهر می نامید.

تحصیل محمد رضا پالانی در غرب

محمدرضا پهلوی به هیچ وجه در فرانسه و آمریکا تحصیل نکرده است.
او در یازده سالگی برای تحصیل در سوئیس به آن جا رفت که به علت الواطی و همبستری با خدمتکار زن مدرسه "لروزی" در سوئیس، پدرش او را به تهران فرا خواند و اجازه نداد درسش را تمام کند!
پسر باغبان همان مدرسه اعلام کرده است که محمدرضا پالانی "هموسکسوال" بوده و با خود او رابطه عاشقانه داشته است.
در 15 سالگی به ایران برگشت تا دیپلم دبیرستانش را در ایران بگیرد.
سپس به دانشکده نظامی رفت و در نهایت با درجه "ستوان دومی" فارغ التحصیل شد اما چون پدرش، شاه بود، بدرجه کاپیتانی رسید.
یعنی پالانی ها، تبعیض در درجه نظامی را هم مرسوم کردند. در این مدت سه ساله هم، هیچوقت در پادگان، آموزش های نظامی را سپری نکرد بلکه بعنوان "بازرس" مشغول سیر و سیاحت در این سرزمین ها شد تا فارغ التحصیل شود.
در نتیجه، نه تنها دارای دکترای حقوق از فرانسه بلکه دارای هیچ مدرکی از کشورهای خارجی نیست چه برسد به دکترا در جامعه شناسی و دکترای حقوق اما احمق ها چنین دروغ هایی را باور می کنند

خلبان بوده است؟

شاید خلبان بوده باشد ولی خلبانیش به خاطر لیاقت و آموزش های نظامی و تکنیکی نبوده است بلکه بخاطر ولیعهد بودن، این موقعیت تبعیض آمیز را داشت. در حالی که فرزند ملکه انگلستان، سال ها باید هم سربازی می کرد و هم آموزش ها را می دید و هم می جنگید تا اثبات بکند که شخصا لیاقت آن درجه نظامی را دارد ولی شخص محمدرضا هیچ لیاقتی برای آن درجه و خلبانی نداشت. 
طبیعی است که هر نه نه قمری هم که از حمایت پدر قلدری همچون رضا طویله چی برخوردار باشد که بر ارزش های ذاتی و آموزشی افراد اهمیت نمی دهد، می توانست خلبان شود.

چگونه سهامدار اصلی این همه شرکت بین المللی است؟

او با کدام پول می توانست بخش اصلی سهام این همه شرکت های مولتی میلیاردر را بخرد؟
باید بپذیرید که محمدرضا پالانی هم مانند پدرش و مانند رهبران بعد از خودش، یک اختلاسگر حرفه ای بوده است. شاید هم اختلاسگران رژیم ملاها، راه و روش اختلاس را از محمدرضای با تجربه آموحته اند.

سوال این است که چرا آن همه سهام و شرکت های خریداری شده، به نام ملت ایران خریداری و ثبت و ضبط نشده است و به نام وی و خانواده اش ثبت شده است؟
سود و اصل پول آن همه سرمایه ملل ایرانی به کجا و جیب چه کسانی می رود؟

توهین به شعور خواننده ایرانی

نویسنده این مطلب، از شوقی که داشته، عقل و هوش خودش را بر باد داده و دروغ های بسیاری را سر هم کرده است.
چرا باید شاهان یا رهبران 60 کشور در پشت سر او راه بروند؟ مگر در آن زمان این همه شاه وجود داشته است؟

ویزا برای مسافران
هیچ وقت اقامت در دیگر کشورها بدون بررسی نبوده است. چه برسد بر بدون ویزا بودن آن. اما می توان تصور کرد که مسافران ایرانی بتوانند به چند کشور اروپایی بدون ویزای قبل از آغاز سفر، مسافرت کنند.
آن دوره، چنان وضعیتی در باره پاسپورت هیچ کشوری وجود خارجی نداشته است که بتوانند به 72 کشور بدون اخذ ویزا سفر بکنند. حتی آمریکا هم در چنان شرایطی نبوده است، چه برسد به ایران.
اگر محمدرضا، آن همه مورد احترام دنیا بوده، چرا وقتی که سرنگون شد، هیچ کس و هیچ مملکتی، از جمله آمریکا، او را به خاک خودش نپذیرفت و او ناچار شد به مصر پناهنده شود؟
در آن دوران هم دروغی شاخدار نوشته اید و خوانندگانتان را احمق فرض کرده اید. روزنامه اطلاعات پنچشنبه 14 اردیبهشت ماه 2537، شماره 15601 در صففحه 14 خود به این سوال پاسخ داده است که یکی از خود فریفته گان پارسی آن را در یک ویدئو در یوتویوب قرار داده است که می توانید آن را ببینید ولی من عکس آن را برایتان می گذارم.
باید یاد آوری کنم که رژیم ورود و خروج به ممالک، نه بر اساس وجه رهبران که بر اساس مذاکرات مقام های سیاسی و گمرکی کشورها بین کشورها منعقد می شود. این نوع قراردادهای دو طرفه، هم اکنون به دو شکل بدون ویزا و ویزا در مرز وجود دارد که ایرانیان در دوره جمهوری اسلامی می توانند به 38 کشور مسافرت کنند که نسبت به دوران پالانی های دورغگو، بسیار بیشتر است.

ارتش

او هم بمانند پدرش، یکی از ارتش های وابسته به بیگانگان را مجهز می کرد که بر تولید داخلی متکی نبود و مصرف کننده صرف صنایع نظامی خارجی بود. ارتش او در مقابل ارتش های آمریکا، شوروی، چین، هند، فرانسه، انگلستان، مصر، اندونزی، مالزی، تورکیه، پاکستان، و ... قدرت چندانی بحساب نمی آمد ولی او خودش را با تکیه بر پروپاگاندای میدیای دولتیش، ابر قدرت منطقه می دانست و خود را "بزرگ ارتشداران" می نامید و این نشانگر بیماری خود بزرگ بینی و خود فریبی او بود.

نفت ثروت ملی یا ملک شخصی شاه؟

ایران، یکی از اعضای اوپک (سازمان کشورهای صادر کننده نفت) بود و اگر چنان قدرتی داشت که عرب ها بدون اجازه او اقدامی نمی کردند، چرا "اوپک" تشکیل شده بود؟
سیاست ها و هوش او منجر به افزایس قیمت نفت نشد بلکه بخاطر جنگ اعراب با اسرائیل و تحریم دول غربی توسط کشورهای عربی تولید کننده نفت عضو اوپک، تولید نفت اوپک کاهش یافت و قیمت نفت بالا رفت.

مخالفت محمدرضا پهلوی با ملی شدن نفت

پالانی نفتی را که توسط مبارزات ملل ایران، ملی شده بود را به ملک شخصی خودش بدل کرد وگرنه، پدرش که یک نظامی ساده با درآمد بسیار اندک بود، از کجا می توانست برایشان میلیاردها دلار سرمایه پس انداز کند؟
در نتیجه، هم او و هم پدرش، اختلاسگر و دیکتاور بودند.
او در مقابل جریان و جنبش ملی کردن صنعت نفت مقاومت کرد و به آسانی به زیر بار ملی شدن نفت نمی رفت.

ثروتی که به پای جشن های 2500 ساله باد شد

با پول نفت ملی شده، چشن های 2500 ساله راه انداخت که ده ها برابر هزینه سفرهای شاهان قاجار به اروپا برای آوردن نمونه های تمدن غربی به ممالک محروسه، مخارج در بر داشت، پرداخت که هیچ عایدی برای ایران و ایرانیان نداشت.

تاریخ تراشی دورغین برای ایرانیان

این جشن 2500 ساله، جز آن که بر بنا و جعل تاریخ دروغین ایرانی که پان ایرانیست ها می خواستند جعل کنند، مهر تایید زده و به تاریخی رسمی بدل کند و میلیون ها ایرانی را بفریبد، نقشی نداشت.
این فریب تاریخی میلیون ها انسان هنوز هم ادامه دارد. جشن های 2500 ساله در حالی اجرا می شد که شاه چنان احمق و غرق در خود فریبی بود که دوران حاکمیت یونانیان: "سلوکیان" در این منطقه را نادیده گرفت که در آن دوران و سال ها، کشور یا سلسله یا حاکمیتی به نام "ایران" وجود خارجی نداشت.
محمدرضا، نه تنها دوران چند صد ساله سلوکیه یونانی در این سرزمین ها را ندید بلکه دوران خلفای اموی و خلفای عباسی (خلافت اسلامی و اسلام در ایران) را هم نادیده گرفت.
پالان، به قدر برای محمدرضا جذاب شده بود که نمی فهمید که نه تنها سلوکیان و حکومت عرب ها را ندیده بلکه عمدا تلاش کرده تا یک هزار سال حاکمیت مطلق تورکان در این جغرافیا را هم ندیده باشد تا بتواند اعلام کند که حکومت پارس های موهوم 2500 سال، آن هم بدون هر نوع انقطاع و گسست تاریخی، دوام داشته است.

نفهمی تاریخی محمدرضا پهلوی و بردگی 1500 ساله پارس ها
یا محمدرضا پهلوی واقعا احمق به تمام معنا بوده و یا لیاقت همان پالان را داشته است و یا نمی دانسته است که پارس ها در این ناحیه، بیش از 1500 سال برده و مغلوب بوده اند و حکومتی نداشته اند و در بهترین حالت، مستعمره یا برده یونانیان، مسلمانان عرب و مسلمانان تورک بوده اند.

دروغگویی محمدرضا شاه

از طرف دیگر، محمدرضا شاه، یک دروغ گوی قهار بود. "انقلاب سفید" را به سفارس چند محقق آمریکایی نوشت ولی نسخه اصلی اصلاحات او و محققان آمریکاییش، تجربه بسیار موفق شهید سید جعفر پیشه وری و حکومت ملی آزربایجان بود
گر چه پالانی اصلاحات انقلابی پیشه وری را کپی کرد و به نام خودش به مردم قالب کرد ولی تلاش کرد تا پیشه وری و آزربایجان و ملت تورکش را نادیده بگیرد و از تجربه این ملت سخن بمیان نیاورد.

دزدی بودن نام خانوادگی پهلوی

این خانواده، چیزی از اصل و نسب برای خودشان نداشته اند، حتی نام خانوادگی "پهلوی" هم متعلق به خود او و پدرش نیست. نام "پهلوی" متعلق به یک خانواده دیگر در تهران بود که به زور و تهدید از آن ها خواستند تا نام پهلوی را از شناسنامه یشان حذف کرده، دور بیندازند تا پالانی ها بتوانند، خودشان را "پهلوی" بنامند.

آعضای آن خانواده با نام خانوادگی "پهلوی" هم خودشان را "محمود محمود" نامیدند تا اعتراضی دایمی بر دیکتاتوری پدر و پسر در تاریخ ایران ثبت و ضبط کرده
باشد.




***




No comments:

Post a Comment

سریال قتل‌های زنجیره ای دانشجویان

  چند سوال: أيا باور می کنید که او خود کشی کرده باشد؟  مگر در اتاق های خوابگاه دانشجویی یک نفر به تنهایی زندگی می کند؟  دانشجویان دیگر کجا ب...