Tuesday, November 7, 2017





نقد چیست؟
مرز نقد تا کجاست؟
نقد، چه رابطه ای با توهین و تحقیر فرد یا یک جمع دارد؟
آیا می توان در زیر عنوان نقد، یک حرکت گسترده اجتماعی، ملی و همه گیر و مردمی را به ایستایی، بی حرکت و تسلیم به وضع موجود و به ابتر شدن و نازایی سوق دارد؟ 
آیا می توان هدف نقد را به سکوت راندن مخالفان فکری خود قرار داد؟
چه رابطه ای بین نقد و فاشیسم فکری و پان ایرانیسم وجود دارد؟
مدت هاست که اولترا فاشیست های آریایی، مسلمانان قرآن بدست ایران پرست، به همراهی چپ نماهای مرده پرست، در جبهه متحدی با ایران پرست های ملی گرای کهنه پرست از داخل ایران و در خارج از ایران در جبهه واحدی به رحکت های آزادیخواه و دموکراتیک ملل تورک، عرب، بلوچ، تورکمن، کورد و ... حمله های کسترده ای را زیر نام نقد آغاز کرده اند.
نتیجه اعمال همه این طیف های گسترده پان ایرانیست در جهت به انزوا کشاندن، خاموش کردن، خفه کردن، از بین بردن خواست ها و حقوق و اراده جمعی این ملل معترض به ایران و پان ایرانیست هاست.
هدف همه این پان ایرانیست ها، نجات ایران از احتمال از هم پاشی ایران و یا تساوی حقوقی بین ترکان و فارس ها، عرب ها و فارس ها، تورکمانان و فارس ها و ... است.
پر چه آن ها اذعان نمی کنند اما همه آن طیف های ایران پرست می خواهند تا سلطه استعماری ایران مساوی فارس بر دیگر ملل مستعمره تداوم یابد.
این طیف گسترده، در تقابل با جریان دموکرات، آزادیخواه، لیبرال و بخضوض ملت تورک آزربایجان هستند.
آیا راست های رادیکال با نمایندگی وبسایت آذری ها و یا چپ "ایران گلوبال" در جبهه واحدی در مقابل حرکت ملی آزربایجان قرار دارند؟ یا به نقد حرکت ملی مشغولند؟
بارها جناب احمد اوبالی، مدیر تلویزیون گوناذ، از مدیران آزری ها و دیگر وبسایت ها و گروه های فکری ضد آزربایجانی و ضد حرکت ملی آزربایجان برای حضور در بنامه های زنده تلویزیونی دعوت کرده اند تا در مسزگردهای گوناذ تی وی شرکت کرده، در محیطی آزاد، زنده و بدون هر گونه سانسور سخنانشان را بگویند.
اکنون، جنای کیانوش توکلی، مدیر وبسایت ایران گلوبال اعلام آمادگی کرده و مهمان گوناذ تی وی شده اند تا در این برنامه ب

No comments:

Post a Comment

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری       بو سورولار ، توم گونئی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین منصوبلاریندان ، همده آیری آیری سورولاج...