Friday, November 22, 2019

مسئول قطعی اینترنت منم


جناب زورنامه نگار و زورنامه محترم .... 
در کجا و به دنبال کی می گردید؟
من؛ انصافعلی هدایت، روزنامه نگار ساکن کانادا، مزدور آمریکا،  اسرائیل، عربستان سعودی، تورکیه، جمهوری آزربایجان و ده ها کشور دیگر،  مسئول قطعی اینترنت در ایران هستم. 
همین الآن که نوشته شما را خواندم، خیلی ناراحت شدم. فی الفور دستور می دهم تا اینترنت را باز بکنند. 
اینترنت، به دولت ایران چه مربوط است؟ 
مجلس غلط می کند وارد بحث اینترنت بشود؟ مگر مجلس چکاره است؟ 
چرا دولت و مجلس قطعی اینترنت را  پیگیری می کنند؟ 
در اینجا من مسئولم. 
اصلا ولش کنید ... حالا که پای مجلس و دولت هم به اینترنت باز شده، بازش نمی کنم. دلتان بسوزد. 
مگر مردم در ۱۳۵۷ با اینترنت انقلاب کردند؟ 
مگر بدون‌اینترنت نمی توانند انقلاب بکنند؟ 
مردم ایران‌ در این مقطع هم رد شدند. خوش بحال من. 
فهمیدم که مردمان‌در ایران بدون عامل مزدور و اجنبی اینترنت نمی توانند کاری از پیش ببرند. خیالم راحت تر شد.
حالا راحت تر می خوابم.
کی بود پرسید که چرا بابت کشته شدگان‌در خیابان ۴۰ میلیون‌ تومان پول می گیریم؟
روابط عمومی انصافعلی هدایت


No comments:

Post a Comment

پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر

  پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر