Friday, December 27, 2019

سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بودجه = سازمان‌برنامه ریزی استعماری



همه کشورها و سازمان ها و شرکت ها و کارخانه هایی که در صدد استعمار افراد، ملل و سرزمین ها هستند، دارای یک بخشی برای برنامه ریزی و اقناع مستعمره شوندگان هستند تا به مستعمره شونده گان بباورانند که آن ها استعمار گر نیستند و همه اهداف آن ها، خدمت به رفاه و امنیت کارگران، کارمندان، ملت و سرزمین آن ها می باشد.
در صورتی که استعمار شوندگان به آن باور برسند، استعمار و غارت منابع ملی آن ملل بسیار ساده و بدون مقاومت ملی خواهد بود.
آیا ایران و پانفارسیسم به استعمار ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، کرد و ... مشغول است؟
نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی یا سازمان برنامه ریزی و بودجه در استعمار ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، کرد و ... چقدر است؟
آیا ایران و پانفارسیسم سازمان های ویژه ای برای پروپاگاندا و تبلیغ این که پانفارسیسم و ایران، ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، کرد و ... را استعمار نمی کند، بلکه با تمام‌ توانش در خدمت رفاه و توسعه این ملل قرار دارد است؟
آیا واقعا منابع این ملل و سرزمین هایشان مستعمره پانفارسیسم و ایران هستند؟
چه دلایلی وجود دارد که ایران و پانفارسیسم با برنامه و سازمان های مشخص و  برنامه ریزی شده در حال استعمار ملل ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، کرد و ...هستند؟
کدام منابع ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، لور، کرد و ... به غارت می رود؟
فرق میان غارت و استعمار یک ملت با استفاده بهینه و برنامه ریزی شده توسط خود آن ملت از منابع و معادنش در چیست؟
چه مقدار و چه میزان از منافع منابع و معادن این ملل باید در خود این سرزمین ها و برای توسعه و رفاه آن ملل و سرزمین ها باید هزینه بشود؟
چرا دولت پانفارسیسم و ایران از نفت عرب ها، از آب لورها، از معادن دیگر ملل درصد بسیار جزئی را هم‌صرف توسعه این ملل و سرزمین ها نمی کند؟

برای پاسخ به این قبیل از سوال ها، از شما تقاضای شرکت در برنامه "دیالوگ" شنبه آینده (14 دسامبر 2019) را دارم.
با احترام
انصافعلی هدایت

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...