Saturday, March 4, 2023

ایران ناامن‌ترین کشور



 ایران ناامن‌ترین کشور 

  

باید باور بکنیم که ایران نا امن‌ترین کشور در منطقه و جهان است. حتی عراق و افغانستان  هم به اندازه رژیم فارس محور ایران، برای ملل ناامن نیستند.
در ایران فارسزده، نه تنها فعالان مدنی-سیاسی امنیت ندارند، بلکه شهروندان عادی، دانش آموزان دختر و پسر و زنان هم امنیت ندارند.
امنیت، نوعی آگاهی به احساس آرامش و رضایت روانی از زیست اجتماعی در جامعه معین است. ولی در ایران، همه اقشار، از نارضایتی و ناخشنودی از زیست در این کشور شاکی  هستند.
رژیم با تحصیل دختران مخالف نیست. چرا که با شستشوی مغزی دختران و دانش آموزان به اهدافش نزدیکتر می شود. ولی رژیم می خواهد با کشتار دانش آموزان، ترسی از نوع "ترس از قتل عام" را در دل مردم ایجاد بکند تا تسلیم اراده و خواست رژیم بشوند و شورش نکنند.
رژیم‌ می خواهد با رواج گسترده ترور دانش‌آموزان، شستشوی مغزی را در آن‌ها تعمیق بکند تا در مقابل رژیم، خامنه‌ای و سپاه نایستند
ولی اگر مدرسه‌ها، به اراده مردم تعطیل بشوند، مشروعیت رژیم سقوط می کند و ناتوانی رژیم از برقراری امنیت همه جانبه خبری جهانی می شود و مشروعیت رژیم فرو می ریزد.

انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
04.03.2023






















No comments:

Post a Comment

چند سوال از خانم شیرین عبادی و نقد یک سند منسوب به دوره ناصرالدین شاه قاجا

  چند سوال از خانم شیرین عبادی  و  نقد یک سند منسوب به دوره ناصرالدین شاه قاجا بو گونکو دانیشیقدا بیر نئچه قونون اوستونده دایاندیم. بیر یاند...