Thursday, August 24, 2023

نقش فراماسونری در تولید فکر و باورهای مشترک در همه کشورها

 


نقش فراماسونری در تولید فکر و باورهای مشترک در همه کشورها

 واقعیت تلخ آن است که اساتید دانشگاهی هم مانند ملاها و دیگر اصناف، وابسته به عقاید و خواست های منابع مالی خودشان هستند و حتی بر اساس سفارس و خواست منبع پول، سمت و سوی کارهای شبهه علمی خود را تعیین و هدف‌گذاری می کنند.

 تحریفگران تاریخ هم، دست پروردگان سیستم پیروز در جنگ ها هستند. آن‌ها هم در راستای اراده یک سیستم شستشوی مغزی و تحریف تاریخ، زبان و پروپاگاندای  سازماندهی و به همدیگر متصل شده اند و بسیار قوی تشکیل قوی و بر اساس برنامه منظم عمل می کنند تا ذهن ملل شکست خورده را با تاریخ جدیدی که طرف پیروز می خواهد، پر بکنند.

اروپای مسیحی، با تولید سیستم بسیار پیچیده فراماسونری، یک استراتژی و هدف را در همه کشورهای شکست خورده و حتی در خود کشورهای پیروز پیگیری می کند. فرقی نمی کند که فراماسونری در کدام کشور شکست خورده، برای شستشوی مغزی مردم تلاش می کند.  هدف مرکز سیستم یکی است. استراتژی همه آن‌ها یکی است و اجرای سیاست‌های مورد نظر آن‌ها در همه کشورها به یکسان است. آن‌ها در همه کشورها و در میان تمه ملل، مشابه عمل می‌کنند.

 ترجمه و کپی کتاب ها و استناد به اساتید فراماسون و معروف دانشگاه‌ها که همان فراماسونری تولید کرده اند، راه کار مشترک فراماسونری هستند.

فکر نکنیم که فراماسونری در لیران و در دوران بعد از انقلاب مرده است. نشانه زنده بودن سیستم فراماسونری در تداوم و حتی در تیزتر شدن سیاست هایی است که در دوره پهلوی طراحی و اجرا شده بود.

لذا فراماسونری نه تنها در تورکیه، بلکه در ایران زنده است و فعالیت می کند.

 بسیاری از وزرا، نمایندگان مجالس مختلف، مسئولان، مدیران و اساتید دانشگاهی و ...آیت الله های کلیدی فراماسون تشریف دارند و در راستای منافع سیستم مرکزی خود کار می‌کنند.

 حتی می توانم ادعا بکنم که تعداد وابستگان فراماسونری در ایران کنونی، بیش از دوره پهلوی هستند.

بنا به دلایلی، فعالیت فراماسون‌ها در ایران پنهانی است اما در تورکیه، بیش از دویست و پنجاه انجمن فراماسونری فعال و شناخته شده وجود دارند و سیاست های مرکز شستشوی مغزی و تحریف ملل را پیش می برند.

در نتیجه، تاریخ مورد نظر فراماسونری برای فارس ها، نه تنها در تورکیه، بلکه در همه کشورها، بطور یکسان، نوشته، خوانده، آموزش داده شده و باورانده شده است. منابع اضلی و جعلی آن‌ها هم بیش از چند منبع نیست اما هزاران فراماسون آن ها را تکرار کرده و به انبوهی از متخصصان و دانشگاهیان بدل شده اند.

انصافعلی هدایت



No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر