Friday, January 25, 2019

آیا آیت الله های حکومت ایران، آماده قتل حضرت مهدی (ع) نیستند؟

مقدمه ای برای ورود به بحث روز شنبه (06 بهمن 1397) در برنامه دیالوگ که از ساعت 21:300 بوقت تبریز، از "گوناز تی وی" و بطور زنده پخش خواهد شد
چه موافق باشیم یا مخالف، اکثریت مطلق مردمان ایران، مسلمان و شیعه دوازده امامی بوده و منتظر ظهور امام دوازدهم؛ حضرت مهدی (ع) هستند. 

ملاها و آیت الله های حاکم بر سرنوشت ملل ساکن در ایران هم به نام حضرت مهدی، حاکمیت خودشان را مشروع جلوه می دهند و خودشان را نایب به حق فرزند فاطمه و  علی و محمد می دانند. 

همین روحانیان، به نام فرزند زهرا، خون ده ها هزار انسان شیعه را ریخته اند تا مثلا، پایه های حکومت امام عصر را آماده بکنند تا حضرات ایشان ظهور بفرمایند و حکومت را بدست بگیرند.

میلیون ها انسان هم ادعا می کنند که برای روئیت روی حضرت ایشان نفس می کشند. 

تعدادی از ملاها، آیت الله ها، اطلاعاتی ها و سیاستمداران فرصت طلب زر اندوز، ادعا می کنند که سعودی ها، در نزدیکی مکه، ساختمانی برپا کرده اند تا بهنگام ظهور مهدی در مکه، او را با تک تیر انداز بقتل برسانند.

برخی دیگراز ملاها، سیاستمداران و اطلاعاتی ها، ادعا می کنند که اسرائیل، آمریکا، و ... آماده کشتن امام زمان هستند.

می دانیم که تاریخ شیعه، از شهادت اغلب امام ها بدست حکومت هایی اموی و عباسی که خودشان را وارث حضرت محمد می دانستند و حکومت اسلامی را در دست داشتند، بقتل رسیده اند تا پایه های حکومت اسلامی امویان و عباسیان، متزلزل نشود. آن ها هم "حفظ حکومت اسلامی را اوجب واجبات" می دانستند.

آیت الله خمینی که خون ده ها هزار شیعه را به نام امام زمان ریخته است، گفته بود که "حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است" و برای حفظ حکومت ایشان، هر جنایتی آزاد و زوا است.

اخیرا هم ملایی ادعا کرده است که اگر امام زمان، بر علیه حکومت اسلامی قیام بفرمایند، چون حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است، باید خون حضرت ولیعصر را هم ریخت."

این که ادعا می کنند، "حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است" چه معنایی دارد و جایگاه قیام حضرت مهدی در کجای این تئوری جای دارد؟

آیا این حکومت، اسلامی و حکومت مورد نظر امام زمان می تواند باشد؟

آیا واقعا، روحانیان حکومتی، منتظر ظهور حضرت مهدی هستند؟

اگر حضرت مهدی ظهور بکنند و بفرمایند که این حکومت به رهبری خمینی و خامنه ای، نه اسلامی است و انسانی، روحانیان، آیت الله ها، اطلاعاتی ها، روضه خوان های درباری، سیاستمداران زراندوز و عوام وابسته به این اقشار، با امام زمان چه خواهند کرد؟

واقعا، اموی ها و عباسی ها، امامان و انقلابی های عصر خودشان را با چه توجیه سیاسی و دینی به قتل می رساندند؟

آیا روحانیان، آیت الله ها، اطلاعاتی ها، روضه خوان ها و سیاستمدارانی که منافع شخصی خودشان را بر هر چیزی برتر می دانند، واقعا تسلیم امام زمان خواهند شد و ایشان را نخواهند کشت یا به بهانه حفظ حکومت اسلامی، او را هم بقتل خواهند رساند؟

آیا روحانیان، آیت الله ها، اطلاعاتی ها، روضه خوان ها و ... سیاستمداران حاضر هستند تا همین الآن، به نفع امام دوازدهم از حکومت خارج شوند یا برای کشتن امام دوازدهم آماده می شوند؟

علما و آیت الله ها، سیاستمداران و نوحه خوان هایی که امروزه، در مقابل تضییع حقوق افراد و ملل شیعه و غیر شیعه در ایران و منطقه، بخاطر ترس، تقیه، مصلحت و منافع شخصی و یا هر دلیل دیگری، سکوت پیشه کرده اند، چگونه، از ظهور و انقلاب امام زمان، بر علیه حکومت آیت الله ها دفاع خواهند کرد؟

چگونه، طرفداران تقیه چی، ترسو، ساکت، کوشه گیر، فرمانبر حکومت خمینی و خامنه ای، برای دفاع از امام دوازدهم، دیگر تقیه نخواهند کرد؟ دیگر نخواهند ترسید؟ دیگر، از فرمان حکومت آیت الله های مدعی نایب امام زمان بودن سرپیچی خواهند کرد؟

روحانیان، آیت الله ها، اطلاعاتی ها، روضه خوان، سیاستمداران از کجا و چگونه متوجه خواهند شد که آن فرد مدعی، امام زمان است تا از انقلاب ایشان بر علیه این رژیم بظاهراسلامی و مدعی نایب امار زمان، انقلاب کرده و حمایت بکنند؟

از کدام طرف، خطر قتل امام مهدی جدی است؟ از طرف خارجی ها یا رهبران و فرمانبران حکومت فعلی ایران؟

آیا می توان قبول کرد که این ملاها، آیت الله ها، روضه خوان ها، سیاستمداران و اختلاسگران و مفسدانی که در دفاع از حکومت جمهوری اسلامی ایران اجتماع کرده اند یا با سکوتشان، همین سیستم سیاسی را تقویت می کنند، واقعا و بطور عملی طرفدار امام زمان هستند؟

اگر ملائی، آیت اللهی، روضه خوانی، سیاستمداری، دینداری، نمازخوانی و ... مدعی آمادگی برای جانفشانی در راه قیام امام عصر است، الآن باید چکار بکند؟

آیا راه امام زمان با راه روش ملاهای درباری همسو است؟

آیا امام زمان می تواند بر علیه دموکراسی و حقوق بشر رفتار بکند؟

آیا امام زمان می تواند، خواست ملل، حقوق زبانی، زیستی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی و ... ملل در ایران و منطقه را نادیده بگیرد؟

آیا امام زمان به ترور و خون ریزی مسلمانان ادامه خواهد داد؟

آیت الله عبدالحمید معصومی تهرانی؛ آیت الله خلع لباس شده و زندان کشیده ای که از فرمان دادگاه حکومتی روحانیت تبعیت نکرده است
دکتر ضیاء صدرالاشرافی؛ محققی که در باره نظام های سیاسی و فکری و دینی در تاریخ اسلام تحقیقیات گسترده ای دارد
جناب محسن رسولی؛ متفکر جوانی که بخشی از سلامتی جسمی خودش را بر پای حکومت خمینی فدا کرده است
سه مهمان برنامه روز شنبه (06 بهمن 1397) خواهند بود تا به بخش هایی از این قبیل سوال ها پاسخ بدهند.

انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
پنچ شنبه 25 ژانویه 2019
hedayat222@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز

  حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز بو دانیشیق‌دا، فیکیریمی گیزلتمه‌دن، پولیتیک ا...