Friday, March 9, 2012

Yeni həyatım getdi əldən


Yeni həyatım getdi əldən

Mən
istəmədən
yeni bir həyat gövərmiş
içimdə ki kəvirimdə
minlər bəhar nişanı
kurur kurur əlvan gül açmış
mənim zimistanım da
yenı şirin meyvələrlə zəngin olmuş
uzaq geçmişim kimi
gənc olmuşdum  
bir uşaq kimi dalmışdım
dadlı nazlı xəyallara,
yar xiyalına
dolanırdım saçlarda
gəzənək barmaqlarım miki
birdən amma …
gəldi tufan həyatıma
əsdi qış yeli və
qaranlıq qasırqalar
apardı mənim əlvan həyatımı, xiyalımı, yarımı
ey … 
bir çarə bilən varmı dərdimə
ey dad … fəryad olsun!
getdı yarım uzaqlara
ayrıldı sevgilim, düşdüm tufanlara
mən …
mən tək qaldım
içimdə
və qavuşdum ən dərin qaranlıqlara
gəncliyim
ah … ah … ah … hey …
əfsus!
göz açdım, kəndimi qocalmış
umudsuz
yarsız gördüm
yeni səhifəmi bağladı bir əl
öldürdü məni …
bu eşqı içimdə ki eşq qəbristanımda
dəfn etməm gərək
nə zaman daşıram mənilə yaşayan quristanı
qara topraqlara
daha,
mənim yerim qara topraq
eşqsiz insan qara topraqdır
qara töpraq
İnsafın yeri qara topra dır nazlım qara topraq.


Ensaf
Toronto- Canada
Friday. March 09. 2012
Sahat: 09:43
Ikinci cızma qaram






* * *   **   ***    ****  ***  **    * * *

No comments:

Post a Comment

دوشونجه‌نین شرطلری

دوشونجه‌نین شرطلری بورادا، "دوشونجه"، "فیکیر" یا "فلسفه"نین شرایطی حاقدا دانیشدیم. نورمال، گونده لیک فیکیرلشمه...