Thursday, March 3, 2016

ما، فاحشه خانه مجلس و سخنان نماینده اورمیه





اخیرا، زنان و مردان فارسیستان حرکتی برای حمله به آقای نادر قاضی پور: نماینده مردم تورک اورمیه را آغاز کرده اند. ویدیوئی از آقای نادر قاضی پور در بی بی سی فارسی و اینترنت منتشر شده است که گویا ایشان در چند جمله پایانی به زنان حمله می کند وبه زنان توهین می کند. شاید هم حق با این دسته باشد و قاضی پور اشتباه کرده باشد اما اجازه بدهید من به عنوان یک روزنامه نگار، فعال سیاسی و حقوق بشری از امضاء کنندگان آن کمپین چند سوال بپرسم:

1. آیا تا همین دیروز همه ما فکر نمی کردیم که عیران (ایران) را فساد و فحشاء پر کرده است؟
2. آیا تا همین امروز دلمان نمی خواست که یک مردی پیدا بشود و از فساد و فحشاء در سیستم سیاسی و قانونگذاری فارسیستان سخن بگوید و افشاگری بکند؟
3. مگر نه این که این آدم از پشت پرده مجلس و تجاوز به زنان در آن ویرانه خانه سخن می گوید؟
4. مگر نه این که سیاست تجاوز و هتک حرمت انسانی آدم ها، نه تنها به زنان بلکه به مردان هم در آن مملکتی که فارس ها اداره می کنند، بیماری مسری و همه گیربوده و است؟
5. آیا اخیرا خانمی از صدا و سیمای برون مرزی، صدای رئیس خودش را در اینترنت منتشر نکرد که به او پیشنهاد ... می داد؟
6. آیا فرموش کرده ایم که امام جمعه یکی از شهرهای شمال به همسر محافظ خود تجاوز می کرد که مردی پیدا شده بود و آن صحنه های تجاوز را ضبط و در اینترنت منتشر کرده بود؟
7. آیا به مردان فاحشه در آن ویرانه ای که به نام عیران شناخته می شود، به زنان پاکدامن و در اغلب مراکز کاری، تجاوز نمی کنند؟
8. آیا احتمال نمی دهید که تجاوز به زنان نماینده در مجلس هم رواج داشته باشد؟
9. آیا سخن نادر قاضی پور، اشاره ای به رواج فاحشه در میان نمایندگان نیست؟
10. آیا مجلس قانونگذاری فارسیستان، فاحشه خانه ای به نام مجلس نیست؟
11. آیا قاضی پور از هموطنان خودش نمی خواهد که زنان تورک را به مجلسی که فاحشه های مرد به زنان پاکدامن تجاوز می کنند، نفرستند؟
12. آیا به میدان لجبازی با این نماینده اورومیه نیفتاده ایم و فراموش نکرده ایم که ده ها ویدئو از تجاوز امام جمعه ها و مسئولان جمهوری فارسیستان در اینترنت موجود است؟ از چه آشفته شده ایم؟
13. آیا تا کنون از این که یکزن یا مردی نیست که از فسادهای مسئولان و نمایندگان مجلس فارسیستان سخن بمیان آورد، حرف نمی زدیم؟
14. چرا حالا که یکی پیدا شده و به زبانی تلخ، پشت پرده رفتار با نمایندگان زن  در مجلس را علنی می کند، آشفته شده ایم؟
15. این دو رویی و نفاق سیاسی و اخلاقی من تو از چیست؟
16. این دو گانگی نشان نمی دهد که ما را بازیچه کرده اند تا روی فساد و فحشاء را بپوشانند؟
17. آیا رسانه های فارس زبان، برای پرده کشیدن بر ماجرا، بسیج نشده اند؟
18. چه کسانی رسانه های فارس زبان را در خدمت به فاحشگی زنانه و مردانه مدیریت می کنند؟
19. چرا این جمله های قاضی پور را "بهترین دلیل بر رواج فساد" مرکز قانون گذاری عیران نمی دانیم؟ و در باره آن، جامعه شناسان و روانشناسان ، فعالان سیاسی، حقوق بشری، فعالان حقوق محیط کار و فعالیت را به میدان مباحثه های علمی و نقد و بررسی موضوع دعوت نمی کنیم؟
20. آیا اگر خود نادر قاضی پور به این فاحشگی و اخلاق ضد انسانی آلوده بود و در مجلس، زن پاکدامن را به زشتی فحشای خودش می آلود، در باره رواج این موضوع در مجلس حرف می زد و افشاگری می کرد؟
21. آیا این نوع عکس العمل و رفتار شما فعالان اجتماعی، نشانگر همراهی شما زنان و مردان شریف با بی شرفانی که در بهارستان نشسته و ناموس مردم را در مجلس لکه و بد نام می کنند، نیست؟
22. چرا وقتی فرمانده نیروی انتظامی (اما فارس) با چند زن لخت، توسط نیروهای نظامی و امنیتی دستگیر شد و خبرش در همه جا پیچید، غیرتتان، این قدر گل نکرد؟ علت در چیست؟ ماهیت مسئله عوض شده یا مسئله نژادپرستانه مطرح می شود و جنگ "تورک - فارس" خودش را در موضعگیری شما نشان می دهد؟
23. آیا این نتاقض در عمل و موضعگیری شماها، دلیلی بر آن نیست که شما خواهان گسترش فحشای مخفی در همه جا هستید؟ یا بازی خورده اید و شما را به بیراهه فساد می برند؟
23. آیا شما واقعا از حقوق زنان دفاع می کنید یا خواهان بستن دهان مردی هستید که از گسترده بودن فحشاء و تجاوز به زنان در مجلس فارسیستان (فاحشه خانه بهارستان) سخن می گوید؟
24. چه کسانی در پشت پرده حمایت از رواج فاحشه گری در فارسیستان هستند و شما را آلت دست و بازیچه اهداف پست خود قرار داده اند؟
25. چرا به جای حمله به این مرد تورک رک گوی، از او نمی پرسید که چه کسانی در مجلس به چه نوعی از فحشاء مبتلا هستند؟ کدام زنان پاکدامن شما به دست کدام فاحشه نامرد بهارستان به فاحشه گری در میان سیاستمدارن بدل شده است؟
26. چرا از عفت زنان در مجلس فارسیستان حمایت نمی کنید؟
27. آیا نمی شود به جای حمایت از فساد در سیستم سیاسی فاسد و فاحشه فارسیستان، از پاکی زنان و پاکی محیط کار و فعالیت آبرومندانه برای زنان حمایت کنید و کمپیت براه بیندازید؟
28. چرا می خواهید تنها دهانی را که بر افشای فساد در مجلس باز شده است را ببندید؟
29. در کجای دنیا نوک حمله به طرف "فرد افشاگر" گرفته می شود که شماها به قاضی پور حمله می کنید؟
30. شما ای زنان تورک، شما چرا بازیچه سیستمداران فاحشه فارس می شوید که می دانید مواد مخدر و فحشاء را عمومی کرده اند؟
31. بگذارید فارس ها از سیستم سیاسی فاحشه و فاحشه های سیاسی زن-مرد خود دفاع کنند. شما زن و مرد تورک که تا دیروز معتقد بودید که فساد و فحشاء تا عمق استخوان های نژادپرستان فارس نفوذ کرده است، چرا به انکار فاحشه گری در سیستم سیاسی و قانونگذاری فارسیستان ملحق شده اید؟
31. آیا پول و حمایت های فاحشه خانه های سیاسی و اقتصادی عیران در پس پرده حمله به افشاگر (قاضی پور) ننشسته است؟
32. آیا نباید از نادر قاضی پور حمایت کرد تا فاحشه های مرد و زن (فاحشه خانه بهارستان) که به نام انتخاب کنندگان، به ناموس ملل در عیرانی که فارس ها اداره می کنند، چشم دوخته اند، افشا شود؟
33.  این فاحشگان سیاسی در فارسیستان ما را به کجا می برند؟
34. چرا از نادر قاضی پور انتقام می گیریم؟ انتقام چه چیزی را از او می گیریم؟ آیا چون او افشاگر یک بیماری در مغز سیاست عیران را بیان کرده است، باید مجازات شود؟
35. آیا چون قاضی پور در باند و در کنار باند "اصلاح طلبان" نیست، باید با اصلاح طلبان همگام شده و قاضی پور را نابود کنیم تا اصلاح طلبان یکی از رقیبای خودشان را بدست من و تو از میدان مجلس بیرون برانند؟
36. چه کس یا کسانی راه ما را کج کرده اند تا بجای مبارزه با فساد و فحشاء در مجلس و نهادهای سیاسی و قضایی، با شخص نادر قاضی پور مبارزه کنیم؟
37. آیا با اصل ماجرا مشکل داریم؟ یا از ادبیاتی که قاضی پور در افشای فساد در فاحشه خانه بهارستان بکار برده است، ناراحتیم؟ یا از افشاء شدن فاحشه گری در فاحشه خانه ای به نام مجلس فارسیستان برآشفته ایم؟


No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...