Tuesday, June 28, 2016

Azerbaycan menim Anam dir (2012 June 28)



Ensafali HedayatJune 28, 2012 at 12:40pmToronto Facebook-da yazıb, yaymişam. Bunu saxlamqı lazimgördüm.Sizin birinci vətən İrandırmı yoxsa zərbaycandırmı?

Bu sorunu Elnaz xanım Sərdar yazıb.

mənim cavabım:


Anan var. Ondan doğursan. Bir yerdə doğursan. ikinci anan. Mənim ikinci anan, anamın anası, Azərbaycan dır. İran, ovey (ogey) anadır həmdə ən pisi. İran ya hər yer siyasi və hükumət təyin etmiş dörd divar, zindan dır və insanları hakimlərə qurban vermək üçün tayın olmuş amma Ana və Ana vətən qurban istəmir evladından. Qan istəmir. Ondan istədiyi fərahlıq, yaşam, sülh, sevinc və insanlıq dır. İran və ya hər siyasi qurulmuş topraq məndən ona feda olmaq, ölmək və oldürmək, hakimlərə pillə olmaq, özünü hakimə qul etmək və özünü hakimə həmdə könüllü olaraq satılmaq istir amma mənim anam mənə istədiyi başı ucalıq, səadət, rifah, əmniyyət, geniş həyat, bolluluq da yaşamaq, savaşdan qorxudan uzaq olmaq və tamam gözəllikləri istir mənə. Mənim Anam və Ana Anam Azərbaycanım dır ki məndən qan tökmək və qanımın tökülməsin tələb etmir. Mən anama heyranam və siyasi qurumdan, xususilə İranadan gözüm hüç su içmir və İranın gələcəyin heç də xoş görmürəm. Yaşasın Azərbaycanım mənim, Mənim Anam!!!

No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...