Tuesday, June 7, 2016

قتل عام فرهنگی-زبانی تورکان توسط فارث های عیران





رامین خان! ننگ بر شما که 100 سال است همه نام ها و نشان های ما تورکان و اعراب را در عیران شما یا فارثیزه یا ترجمه کرده اند و شماها سکوت کرده اید.
ترجمه هایتان از تورکی به فارثی طوری بوده که اسامی ما، معنی و مفهوم توهین آمیز داشته باشد. چرا امثال تو سکوت کرده اید؟ چرا، حالا که من یک سوزن در مقابل همه تیرهای زهرآگین عیران و فارث، به شما زده ام، فریادتان به آسمان رفته است که من به مردمی(!) توهین کرده ام؟
چرا تا حال (100 سال گذشته در دوران پالانی های و خامنه ای و خمینی ها) خفه خون بودید؟
مگر نام و نشان های ما تورکان، مردمی را نمایندگی نمی کند؟
مگر ما انسان نیستم و احساس نداریم؟
مگر رفتار شما با ما جز توهین معنای دیگری هم دارد؟چیزی که عوض دارد، گله نباید داشته باشد!
وجدانی اگر داشته باشید، بفرمایید، چند نوشته و مطلب دیده اید که فارث ها نوشته و از حقوق ما تورکان در عیران دفاع کرده اند؟
کی و کجا فارث ها گفته اند که نباید نام های تورکی را از تورکی به فارثی تغییر داد؟
کجا به اعمال سیاستمداران فارث اعتراض کرده اند؟کدام فارث انتقاد کرده که نام ها را ترجمه نمی کنند؟
کدام سیاه فکرتان به انتقاد از سیاست های سیاستمداران و دولت فارث در ایجاد بایکوت و ممنوعیت بر زبان ما پرداخته است؟
شما و فارث ها عمدا در یک قرن گذشته، ما تورکان را ندیده اید. به همه حقوق فرهنگی، جغرافیایی، تاریخی، آموزشی، اقتصادی و ... ما بی توجه بوده اید.
آیا همه این حمایت ها و دخالت های فارث ها در روند طبیعی اجتماع ما تورکان انسانی بوده است؟اما دخالت ما و اعتراض ما به سیاست های محو فرهنگ . زبان و همه هستی ما غیر انسانی بوده است؟
چرا استانداردهای شما فارث ها و عیرانی ها دوگانه است؟
چرا استاندارد واحد اندازه گیری شما در باره فارث ها در عیران از هکتار کوچکتر نمی شود ولی واحد اندازه گیری شما در باره جقوق انسانی ما بزرگتر از میلیمتر نیست؟
آیا اعمال حقوق میلیمتری در حق تورکان، در فرهنگ تاریخی فارث ها جا نیفتاده است؟
اگر من تورک همان استاندارد دوگانیتان را در حق شما بکار برم، غیر انسانی می شود؟چرا رفتار میکروسکوپی ما با فارث ها، این قدر به قبای نژادپرستانه شما برمی خورد؟
من فقط چند واژه عیران، فارث، پارث، طهران، اثفهان، قئردوسی، قاسدان نامه قئردوسی، را عوض کرده ام.
تغییر چند واژه فارثی این قدر برای شما دردناک است؟اگر کار من ضد انسانی و جنایت بر علیه قبیله ضد بشری فارث ها است، رفتار هزار برابری شما فراث ها با ما تورکان و قدغن کردن زبان ما، و ... قتل عام فرهنگی یک ملت نیست؟کی می خواهید از حقوق ما و از حق اعتراض و حق قیام ما بر علیه عیران و فارث دفاع کنید؟







No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...