Thursday, July 5, 2018

معذرت می خواهم


من( انصافعلی هدایت) معذرت می خواهم:
این آیت الله فارس، زنان را حیوانی می داند که برای لذت مرد آفریده شده است.
این آیت اللهی که در ویدئو سخن می گوید، خود بر این عقیده نیست بلکه سخن آیت الله دیگری را نقل و نقد می کند ولی آدم های بی انصافی، ویدئو را طوری ادیت کرده و به هم چسبانده اند که گویا این آیت الله بر این نظر است.
دوستانی شریف و ارجمندی در کامنت های زیر نوشته اند که سخنان این آیت الله تحریف و دستکاری شده است. دوستی هم متن دستکاری نشده سخنان این آیت الله را در زیر و در یکی از کامنت ها به اشتراک گذاشته است.
من (انصافعلی هدایت) به نوبه خودم بسیار متاسف هستم که ویدئوی دستکاری شده این انسان را به نام او منتشر کرده ام و از ایشان و از دوستان دیگر، عذرت می خواهم. ولی جذف ویدئو، مشکلی را حل نمی کند و من باید بگویم که این آیت الله، در سخنان خود، کتاب آیت الله دیگری را نقد می کند که آن آیت الله دیگر، معتقد است که "این آیت الله فارس، زنان را حیوانی می داند که برای لذت مرد آفریده شده است."
لذا، با پوزش مجدد، از همه دوستان تقاضا می کنم، اصل ویدئو را در لینک زیر مشاهده بفرمایید. همین ویدئو، در یکی از کامنت های زیر هم آمده است.

https://www.facebook.com/touran.maghsoudlou/videos/1916675875050537/
تورنتو - کانادا
پبجم جولای 2018
hedayat222@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

دوشونجه‌نین شرطلری

دوشونجه‌نین شرطلری بورادا، "دوشونجه"، "فیکیر" یا "فلسفه"نین شرایطی حاقدا دانیشدیم. نورمال، گونده لیک فیکیرلشمه...