Sunday, July 3, 2022

باید هژمونی جریان فاشیستی «ایران‌شناسی» در دانشگاه‌های کشورهای غربی را شکست

 

باید هژمونی جریان فاشیستی «ایران‌شناسی» در دانشگاه‌های کشورهای غربی را شکست

جناب رضا پرچی زاده، مطلب کوتاه ولی جالبی در باره هژمونی جریان فاشیستی «ایران‌شناسی» در دانشگاه‌های کشورهای غربی نوشته است.

من (انصافعلی هدایت) هم مطلب کوتاهی در ادامه نوشتار ایشان، بشرح زیر، به قلم آوردم.

جناب پرچی زاده معتقد هستند که «سر رشته دانشگاه های غربی در دستان دو جریان عمده؛ هواداران رژیم پهلوی و آمریکاستیزان است‌

او معتقد است که هر دو جریان، فاشیستی هستند و «باید هژمونی جریان فاشیستی 'ایران‌شناسی' در دانشگاه‌های کشورهای غربی را شکست.‌»

باید به ریشه‌یابی این فاشیسم هم پرداخت.

به نظر من، دولت‌های صد سال اخیر ایران، ملل مختلف در ایران را به گرفتن انواع رشوه دولتی معتاد کرده و مللی رشوه‌خوار بوجود آورده اند‌.
ایران یعنی: مللی رشوه‌خوار، شعارها و سیاست‌های رشوه‌ای.
سیاست‌های سیستم اداری ایران، بر اساس پرداخت رشوه یا وعده رشوه استوار هستند. برای همین هم، ملل در ایران، ده‌ها بار فریب خورده اند اما باز هم دوست دارند فریب بخورند.

این ملل با وعده دریافت هر نوع رشوه، خود، افکار و اعمالشان را پیشفروش می‌کنند.

سیستم دولتی که بر اساس رشوه‌دهی زنده مانده است، توانسته تا نویسندگان و به اصطلاح، محققان دانشگاه‌های غربی را هم خریده و به نان‌دونی رشوه ایرانی وابسته بسازد.

به این ترتیب، با پول نفت، ملل رشوه‌ای و دانشگاهیان رشوه ای پدیدار شده‌اند.
در سیستم رشوه، سنتزی بوجود نمی آید. همه چیز از نو تکرار می شوند.

دولت‌های  ایران، پول هنگفت نفت و گاز عرب‌های الاحواز را به عنوان رشوه بدون حساب و کتاب، در بین کارمندان دولت تقسیم می کردند و می کنند.
دولت‌های ایران، همه مردمان را به کارمندان دولت بدل کرده اند تا وفاداری و نوکری آن‌ها و خانواده‌هایشان را برای دولت مرکزی بخرند.

بخشی از پول نفت، به عنوان رشوه، برای ساخت تاریخ مصنوعی برای ایران جعلی پرداخت می شده و می شود.

این متخصصان دانشگاهی، بخصوص دانشگاهیان غربی، حذف ملل غیر فارس از ایران موجود و تاریخ این منطقه را در صدر داستان‌سرایی‌های خودشان قرار داده بودند و قرار داده‌اند.

دولت ایران، از رشوه‌های دست و دلباز خود، برای خرید و پیش خرید اساتید دانشگاهی، محققان مراکز تحقیق، تأسیس دانشکده‌هایی در راستای ایران شناسی و زبان فارسی، اعطای بورسیه‌ها برای پیش‌خرید نسل بعدی محققان، دانشگاهیان و داستان‌سرایان دانشگاهی، مستندسازان و ... استفاده می کردند و می‌کنند.

ثمره‌ها هزینه‌ میلیاردها دلار رشوه برای دانشگاه‌های غربی، تولید انبوهی از داستان‌های خیالی شبهه علمی، شبهه تحقیقی و شبهه دانشگاهی است که تنها برای شستشوی مغزی در همه کشورها بکار می روند.

  پول، اصلی‌ترین عامل خرید انسان‌ها و شستشوی مغزی است.

غربی‌ها با دریافت رشوه‌های کلان، رمان‌ها نوشته، به نام ایران شناسی، نژاد آریایی و فارس، زبان فارسی، علم تاریخ ایران و ... آن‌ها را به جهانیان قالب کرده‌اند.

آن‌ها، با به صحنه آمدن هر رقیب و ملت دیگری در مقابل فارس‌ها و آریایی‌ها بطور جدی مخالفت کرده و آن‌ها را حذف می کنند.

از طرف دیگر، چون این رشوه‌خواران شبهه علمی در مراکز علمی معتبر حضور داشتند و جزو اولین نویسندگان داستان‌های جذاب و هیجانی، راجع به ایران آریایی و حذف ملل بودند، تمامی دانشگاه‌های دیگر در گوشه و کنار کره زمین هم آن ها را به عنوان رفرنس قبول کرده و به خورد دانشجویان نسل جدید دادند.

به این سبب، همه ملل و بخصوص همه تحصیل کردگان در صد سال اخیر، شستشوی مغزی شده‌اند.

انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
‌03.07.2022
















No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر