Friday, March 22, 2024

تورک‌ها، صلح را انتخاب کرده‌اند، فاشیست‌های ایرانی، ترور و جنگ را به منطقه تحمیل می کنند


تورک‌ها، صلح را انتخاب کرده‌اند، فاشیست‌های ایرانی، ترور و جنگ را به منطقه تحمیل می کنند


علیرضا داوری یک هنرمند تورک را به قتل با سرب داغ (گلوله) تهدید کرد.

جایگاه شغلی این فارشیست (فارس+فاشیست)، نقش او و امثال او در سیاست‌های فاشیست‌ها بر ضد ملل تورک آزربایجان، تورک قشقایی، تورک تورکمن، عرب، بلوچ و ... را برملا می‌کند.

 داوری فاشیست و ضد تورک، مدیر کل پژوهش و قائم‌ مقام مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، معاون خبر ایرنا، مدیر مسئول روزنامه شهروند، مشاور وزیر کشور، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، استاد دانشگاه تهران، مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران بوده است.

فارشیست‌ها بدانند، آنانی که تورک (ها) را با سرب داغ و گلوله تهدید می‌کنند، روزی به رگبار خشم تورک‌‌ها بسته خواهند شد و تاوان تهدید تورک‌ها را خواهند داد‌ و تورک‌ها، انتقام از دشمن را فراموش نمی‌کنند.

من (انصافعلی هدایت ) ایمان و اطمینان دارم که فارشیست‌ها، در یک جنگ علنی با تورک‌ها بسر می برند.

 آن‌ها از یک سو، در این جنگ، از برخی از تورک‌ها بر علیه جبهه تورک حمایت می کنند. (صدام‌حسین از شوهر خواهر علی خامنه ای و مجاهدین در عراق پذیرایی می کرد و ایران هم از ده‌ها هزار کرد و شیعه عراقی پذیرایی می‌کرد.) و از سوی دیگر، جوانان جسور تورک را دستگیر و روانه زندان می کند تا حس جسارت در مقابله با فارشیست‌ها را در تورک‌ها بکشد. از طرف دیگر، تاب تحمل نقاشی و خط تورک در یک شهر تورک را ندارد و هنرمند تورک را به قتل تهدید می‌کند.

جبهه فاشیست‌های پانفارس،  در این جنگ، با کردهای تروریست و ارمنی‌ها متحد شده‌اند. هر سه متحد در جبهه فاشیسم، مسلح هستند و تورک‌ها را به کشتار و قتل‌عام تهدید می‌کنند. 

حال آن که فارس‌ها با حمایت همه جانبه مسیحیت، وطن تورک‌ها را اشغال کرده، کردها هم، مانند ارمنی‌ها، به اشغال وطن تورک‌ها می اندیشند.

 عجیب آن که هر سه عضو جبهه ضد تورک، نه تنها اشغالگری را سیاست خود کرده اند، بلکه نسبت به سرزمین‌های همدیگر ادعای ارضی دارند.
به نظر می رسد، هر سه فراموش کرده اند که اگر تورک برخیزد که برمی‌خیزد، امپراتوری تاسیس می کند. تاریخ ساهد این مدعا است.

ای که با تورک‌ها دشمنی می‌کنید، روزی، تهدیدهایتان را با توپخانه‌های تورک‌ها جواب خواهیم داد و وطن در اشغالمان را آزاد خواهیم کرد.

این‌ حقیقتی انکار ناپذیر است که ما تورک‌ها خواهان صلح و آرامش هستیم.  به همین دلیل هم، تا کنون مسلح نشده‌ایم. دست به ترور نزده ایم.

ای مسلحان اشغالگر، صلح طلبی تورک‌ها را به حساب ترس تورک‌ها نگذارید.

آن روز خواهد رسید و تورک‌های اسیر در ایران‌جعلی و جدید، برای دفاع از جان و دفاع از وطن خود، دست برده، به تهدیدهای مسلحانه شما  با آتش مقاله کرده، جواب  خواهند داد.

فعلا، هر سه شما در این منطقه ارگز جهان، بر طبل جنگ طلبی بزنید و بر بوق ترور بدمید و صلح را دست نیافتنی بکنید.

البته که تورک‌ها، برای دفاع از خود و وطنشان آماده می‌شوند.

بدانید که بوی جنگ و باروت و خون را شما در فضای منطقه پخش می کنید.

ما تورک‌‌ها، شاخه زیتون صلح را در دست گرفته ایم. صلح و آرامش و دوستی و رفاه را فریاد می زنیم. 

شاخه زیتون در دست تورک‌ها، نشانه ترس تورک‌ها نیست. نشانه تمایل و صبر تورک‌هاست‌. کاسه صبر تورک‌ها لبریز می شود و ممکن است، در یک لحظه منفجر بشود و پاسخ تهدیدها و ترورهایتان را بدهند.

چرا که تورک‌ها می‌دانند که عاقبت هر جنگی به صلح منجر می شود و با صلح به پایان می رسد. تورک‌ها اگاه هستند که جنگ‌ها، فقط منابع مالی و انسانی را از بین می برند و جنگ‌ها مجبورند، دوباره به پروسه صلح برگردند.

داوری، تورک‌ها  صلح را انتخاب کرده‌اند، امثال شما ترور و جنگ را به ملل این منطقه تحمیل می کنید.

انصافعلی هدایت

https://youtu.be/FKNCjyrR0ns?
si=eYJnB5MqFKgdqjea



No comments:

Post a Comment

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری       بو سورولار ، توم گونئی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین منصوبلاریندان ، همده آیری آیری سورولاج...