Tuesday, March 26, 2024

ایران و فارس‌ها، گل‌های مصنوعی باغچه تورک‌ها هستند

ایران و فارس‌ها، گل‌های مصنوعی باغچه تورک‌ها هستند

نوشته بود: ارخون چرا باید در ایران باشد؟

نوشتم:

 برای این که "ایران"، یک واحد سیاسی جعلی و جدید است.

برلی این‌که در گذشته، در این منطقه از آسیا، فقط تورک‌ها زندگی می کرده اند و این منطقه وطن تورک‌ها بوده و است.

فارس‌های آواره و بی وطن رانده شده و فراری از هند، پاکستان و افغانستان امروزی که در گذشته جزوی از هندوستان بودند، به منطقه تورک‌ها پناهنده شدند و از تورک‌ها، با التماس، خاکی خواستند که در آنجا و در سایه حاکمیت تورک‌ها زندگی بکنند.

تورک‌ها، کویر بی آب و علف را به برای اقامت موقت به فارس‌ها دادند. فارس‌ها با خوشحالی در کویر اعطایی تورک‌ها اسکان گرفتند.

اگر فارس‌ها صاحب وطن بودند، مناطق سرسبز و دارای آب و علف را برای خودشان برمی‌داشتند.

همان طور که هم اکنون که در قدرت هستند، دریاچه ارومیه را می خشکانند و تلاش می کنند تا از تورک‌ها انتقام گذشته را بگیرند و تلاش می کنند تا آبی را از جنوب و شمال به کویر بیاورند و آنجا را آباد بکنند. چون کویر را وطن انتخاب کرده اند.

 اگر دقت کرده باشید، هیچ اثر تاریخی و معماری مهمی از فارس ها در این منطقه از آسیا وجود ندارد. هر چه هست، به تورک‌ها تعلق دارد.

این عقب ماندگی تمدنی، زندگی کولی‌گونه، با رقص کمر، شعر خوانی در مجالس، عقده عجیبی در دل اهل سواد و قلم فارس‌ها ایجاد کرده بود.

 با کودتای انگلیسی-مسیحی و با همکاری فراماسون‌ها، قدرت از تورک‌های این منطقه، به عوامل انگلیس (فراماسون‌های فارس) منتقل شد.

فارس‌ها برای جبران عقب ماندگی تاریخی خودشان سه سیاست را در پیش گرفتند:

 الف-  مصادره انسان‌ها ، کتاب‌ها، شخصیت های فکری و ادبی غیر فارس به نفع ایران.

 منظور فارس‌ها از ایران، فارس و فارسی بود اما چون اگر مستقیما به نام فارس ها مصادره می کردند، با عکس العمل ملل روبرو می‌شدند، ناچارا، داشته‌های ملل دیگر رابه نام ایران مصادره کردند تا بطور غیر مستقیم اعتبار ایران را به نفع فارس‌ها مصادره بکنند.

ب- از طریق تخریب آثار تورک‌ها و بی تاریخ نشان دادن عرب ها و تورک‌ها می خواستند، سابقه تمدنی تورک‌ها و عرب ها را نابود کرده، آن دو ملت را همسطح فارس‌ها نشان بدهند.

 ت- از طریق جعل تاریخ و داستان سازی به نفع ایران و فارس‌ها.

می‌دانیم که مسیحی‌ها، از مدت‌ها قبل، برای تاریخ‌تراشی و تولید آثار باستانی برای فارس‌ها اقدام کرده بودند.

لذا، در این منطقه، دو ملت، دو خط و دو تمدن اصیل هستند که شامل تورک‌ها و عرب ها می شوند.

در نتیجه، فارسی، فارس‌ها و ایران اصیل نیستند. بلکه مصنوعی، دروغ، جعلی و ساخته‌های بسیار جدیدی هستند.

فارس‌ها و فارسی مانند گل مصنوعی در حیاط و باغچه تورک‌ها و عرب‌ها هستند اما متناسب و سازگار با ابن محیط و تاریخ و تمدن نیستند. 


انصافعلی هدایت




No comments:

Post a Comment

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری

دوشونجه باغی اوتاقینین سورولاری       بو سورولار ، توم گونئی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین منصوبلاریندان ، همده آیری آیری سورولاج...