Monday, January 25, 2016

آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئ: اشتراک در انتخابات حرام است




بنا به اعلام "آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئ" (شورای فتوای خادمان دینی ملت آزربایجان) شرکت در
انتخاباتی که باعث تقویت ملت-دولت فارس می شود، شرعا حرام است و هر کس در انتخابات شرکت کرده و رای بدهد، در جنایات آینده حاکمیت، سهیم بوده و گناهکار است.
"آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئ" در پی سوال یک تورک آزربایجانی در باره حکم شرعی شرکت در انتخابات، دومین اطلاعیه خودش را صادر کرده است. این شورا با اشاره به آیه 78 سوره حج که می فرماید: "در راه خدا همان طور که لازم است، جهاد کنید" گفته است: شرکت در این نوع انتخابات و دادن رای، تنها به تامین منافع فارس ها و حاکمیت منجر می شود.
این اطلاعیه شرعی، آرای مردم به حاکمیت فارس ها را عامل "مشروعیت دادن به حاکمیت در دورن کشور و در صحنه بین المللی دانسته و افزوده است که شرکت مردم و رای دادن آن ها باعث می شود تا تمامی مظالمی که از طرف فارس ها و حاکمیت بر همه ملل و افراد در ایران می شود، جنبه شرعی و قانونی بخود بگیرد.
"آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئ مانند بیانیه قبلی خود، ملت-دولت فارس را دشمن ملت تورک اعلام کرده و تاکید کرده است: "از آنجایی که دولت-ملت فارس، دشمن تورکان است و تقویت دشمن به هر شکل ممکن حرام است، مشارکت در انتخابات و تقویت فارس ها شرعا حرام است و هر کس رای بدهد، در درگاه خداوند شریک جنایات فارس ها در آینده خواهد بود و در نزد خداوند گناهکار شناخته خواهد شد.
شورای فتوای دینی ملت تورک آزربایجان در کنار تحریم انتخابات از مردم تورک آزربایجان خواسته است تا از فرصت پیش آمده، استفاده کرده و حقوق ملت تورک را فریاد بزنند و بر روشنگری مردم تورک بر ضد فارس ها بیفزایند.
در این فتوا، بدون اشاره به نظرات روحانیان درباری فارس، مبنی بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات، گفته شده است: "هر کس که از "آیات الشیطان" فارس حرف شنوی داشته باشد، اعمالش باطل است.
بنظر می رسد که این شورا، روحانیان درباری-ساسانی و فارس را "آیت الله" نمی شناسد و آن ها را با عنوان "آیت الشیطان" خطاب می کند و احکامی که از طرف آن ها صادر می شود را احکام خدا نمی داند بلکه مسایلی است که از زبان شیطان خارج می شود و آن ها را نماینده شیطان در دنیای اسلام می داند.
تنها وسیله ارتباط با شورای فتوای خادمان دینی ملت آزربایجان آدرس ایمیلی است که در پایان این فتوا آورده شده است:
guazfetva@gmail.com
یاد آور می شود، همان طور که در بیانیه اول این شورا اعلام شده است، زبان رسمی این شورا "تورکی آزربایجانی" است. برای آگاهی بیشتر از متن این فتوا، آن را بطور کامل در زیر منتشر می کنم
***
بویوک رحمان و رحمت آللهئنئن آدیله
سورو:
ایراندا سئچگیلرده ایشتیراک اتمک و رای وئرمه گین شرعی حوکمو نه دیر؟
آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئنئن بو سورویا فتواسئ:
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ( آلله یولوندا او جور کی لازیم دیر، جهاد ادین. حج سوره سی، 78 اینجی آیت)
بو سئپچگیله رده ایشتیراک اتمک و رای وئرمک، تکجه فارس دولت-میللتینین منافعین تامین اده ر و فارس حاکیمییتین، هم ایچه ریده، هم ده خاریجه ده، قبولو اولونموش بیر حاکیمییت گوسته ریب، تامام میللتله ره و اینسانلارا اتدیکله ری ظولم له ری، شرعی و قانونی نومایش اده ر. اوردان کی فارس میللت-دوولتی تورک لرین دوشمانی دیر و دوشمانی گوجلندیرمک هر شکیلده و هر جوره اولور- اولسون، حارام دیر، بو سئچگی لرده ده ایشتیراک اتمک و فارسلاری گوجلندیرمک و رای وئرمک، شرعن حارام دیر و هر کیمسه رای وئررسه، آللهئن درگاهئندا، فارسلارئن گلجک جنایت لرینده شریک اولور و گوناهکار تانئنئر!
آمما بو فورصت دن ایستیفاده ادیب و تورک میللتیمیزین حاقلارئن فریاد اتمک و خالقئمئزی آیدینلاشدئرماق دا لازیم دیر.
فارس آیتو الشیطان لارئنئن سوزلرینه اینانان اینسانلارئن عمللری باطیل دیر!
آلله تورکلری بو بویوک گوناهدان قوروسون
آزربایجان خالقئ دین خادیملری فتوا شوراسئ
5/11/1394 شمسی ایلی
14/4/1437 قمری ایلی
25/1/2016 میلاد ایلی
سورولار اوچون بو آدرسله تاماس توتماق اولابیلر:
guazfetva@gmail.com


برای مطالعه متن بیانیه اول شورای فتوای خادمان دینی ملت آزربایجان به ادرس زیر مراجعه فرمایید:

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=29718:q-----q--&catid=9:7&Itemid=15





No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...