Saturday, January 30, 2016

مجلس عیران یا مجلس فارس؟ تاکتیک جنگ روانی بر ضد دشمن



مجلس عیران یا مجلس فارس؟
تاکتیک جنگ روانی بر ضد دشمن
یکی از دوستان ساکن تبریز پیشنهاد داده است تا به جای "مجلس عیران" یا "پارلمان عیران" از "جلس فارس" یا از "پارلمان فارس" در اخبار و تحلیل ها و نوشته های خودمان استفاده کنیم.
به عقیده من، پیشنهاد بسیار ارزنده ای است.
ما باید در هر نوشته و سخنی که بر زبان می آوریم به مخاطبان و ملت خودمان نشان دهیم که ما چیزی به نام "عیران" یا نهادهای سیاسی آن را برسمیت نمی شناسیم. نهادی به نام مجلس یا پارلمانعیران برای ملت تورکف ملت عرب؛ ملت بلوچ، ملت تورکمن و ... معنا و مفهوم نیست.
همه نهاد های سیاسی و اجتماعی، علمی و اقتصادی عیران در خدمت اقلیت و قوم فارس قرار دارد. همه هم و غم چنان نهادی هایی تامین هر چه بیشتر منافع قوم استعمارگر فارس است. اگر چنین که که صد البته چنین است، چرا باید نام "عیران" بر این نهادها اضافه کنیم؟ چرا نباید معنای واقعی این چنین ترکیب ها را بکار نبریم؟
باید به صراحت بنویسیم و بگوییم که مجلسی که مجلس عیران نامیده می شود، مجلس قوم اقلیت فارس است.
با این عمل، اعلام می کنیم که ما آن نهاد سیاسی، یا اجتماعی را برسیمت نمی شناسیم. آن نهاد در راه تامین منافع ملت تورک یا عرب، یا بلوچ و ... گام بر نمی دارد. از نظر ملت ما غیر مشروع و غیر قانونی است و ارزشی ندارد.
با تکرار این نوع ترکیب های ادبی در نوشته ها و گفتارمان در زبان مادری خودمان یا دیگر زبان هایی که مجبور به استفاده از آن ها هستیم، در ذهن شنونده، شک و تردید ایجاد خواهیم کرد و در نهایت شنوندگان را به فکر فرو خواهیم برد که چرا این ها از این کلمات استفاده می کنند؟
پیشنهاد من به جای خود پا بر جا است که به جای این کلمه ها از کلمات مترادف اما با معنای منفی و ضد رژیم استعماری فارس استفاده کنیم:
ایران = عیران
فارس = فاس
مجلس عیران = مجلس فاس
تاریخ عیران = تاریخ جعلی فاس
فارس= قوم و اقلیت فاس
فارس= قوم استعمارگر فاس
قانون اساسی عیران= قانون اساسی قوم فاس
دادگاه = بیدادگاه فاس
قوه قضائیه = قوه مظلمه فاس
رئیس جمهور عیران = رئیس اجباری فاس
رهبر دینی = رهبر ضد دینی
برای نشان دادن نارضایتی خودمان از نهادها و مدیران عیران استعمارگر، باید در کنار هر نامف مقام و پست اداری، از یک صفت متصوفه و موصوفه استفاده کنیم تا آن فرد، نهاد، یا سازمان و تشکیلات را منفی نشان بدهیم.
بدین گونه در مقابل جنگ روانی 90 ساله قوه فاس بر ضد ملل تورک، عرب، بلوچ، تورکمن، گیلک، مازنی، کورد و ... ما هم از شگردهای اولیه جنگ روانی استفاده کرده ایم
شما هم اگر پیشنهادی دارید، در پست ها بنویسید تا بر گسترش این فکر و جنگ روانی با دشمنی به نام "قوم و اقلیت استعمارگر فاس" مکم کرده باشیم.








No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...