مرگ در راه استقلال و آزادی وطن و ملت، اشرف مرگها و انتخابی قهرمانانه است
مرگ در راه استقلال و آزادی وطن و ملت،
اشرف مرگها و انتخابی قهرمانانه است
احتمال نمی دهم که خانم یا آقای ((.)) نقطه یا صفر، نوشته من با عنوان "پزشکیان، پروژه ای که معکوس عمل خواهد کرد" را خوانده باشد.
چنین موجوداتی، بی نام و نشان، بدون عکس، بی هویت ... نشسته در تاریکی و غیر قابل سوال در آینده هستند.
ماموریت این موجودات بی نام، انحراف از بحث اصلی در میان ملل؛ یعنی بحث از "آزادی از اشغال ایران- فارس" است.
اگر هم نوشته "پزشکیان، پروژه ای که معکوس عمل خواهد کرد" را خوانده باشد، گمان نمی کنم که مقصود و سیاست در آن متن را ادراک کرده باشد.
اغلب آدمهای گمنامی که در تاریکی نشستهاند، جز ضرر و زیان ملی و اجتماعی، هیچ دستاوردی در راستای آگاهی ملل تحت اشغال ایران-فارس و ملل فاقد هر گونه حقوق ملی ندارند.
اغلب این افراد تلاش می کنند تا اراده جامعه، خواستها و حقوق ملل، از جمله اندیشه تورکها را از موضوع اصلی و ریشهای بحثهای اجتماعی، سیاسی و حقوقی منحرف کرده یا جامعه و خواستهایش را "سخن درمانی" بکنند.
آنها مانع اصلی برای اعمال اراده سیاسی، حقوقی و ملی ملل و بخصوص ملت تورک بوده و هستند.
به عقیده من (انصافعلی هدایت) آدمهای بدون نام و نشان، بدون عکس، در اغلب موارد، مأموران رژیم و جزو دم و دستگاه شستشوی مغزی بوده یا جزو تبهکارانی هستند که در خیابانها به تن مردم، و در فضای مجازی به مغز و روان انسان ها شلیک میکنند.
افراد نکره غیرقابل شناسایی و گفتگو، با انحراف مباحث اصلی به مسیرهای فرعی و دلخواه آنها، اراده ملل و اجتماعات برای احقاق حقوقشان را به قتل می رسانند.
آنها بر اساس دروغ و تخیلات زیبا، افراد و جوامع را فریب میدهند. اراده ملی را سست و کسل میکنند.
در حقیقت نقش شعارها و شعرگونه های آنها در فضای مجازی، تخدیر جامعه و نابودی اراده معطوف به هدف ملل است.
آدمهایی که در فضای مجازی قابل شناسایی نیستند، با توصل به آرزوهای تودهها، آنها را به آیندهای که هیچ وقت نخواهد آمد، امیدوار می کنند.
این نیستهای حافظ وضع موجود، دلالان امیدهای واهی هستند تا با سرکوب اراده ملل برای تغییر، به خرید فرصت و زمان برای رژیم، تداوم حیات سیستم سیاسی و حقوقی حاکم و تامین منافع شخصی خودشان را تظمین بکنند.
باید پرسید؛ چرا اغلب نیستهای بدون نام و نشان در فضای مجازی، طرفدار تداوم عمر رژیم و توجیهگر جنایات حاکمیت و دولت بوده، بدون اشاره به نتایج عمل کرد کنونی رژیم، از آینده بهتر و متفاوت سخن میگویند و تنها به امید درمانی می پردازند؟
باید با گفتار، نوشتار، رفتار و اهداف آن نیستهای بسیار فعال فضای مجازی که بدون هیچ هزینهای مغز شما و من را نشانه گرفته اند و با سوء استفاده از آرزوها، خواستها و ناکامیهای جمعی یک ملت، به ملل بهشت برین می فروشند، بطور جدی مقابله بکنیم.
باید آنها را از خود و ملت خود دور بسازیم. باید آنها را در اجتماع خود تحریم بکنیم.
چرا که آنها، ویروس ها و انگل هایی هستند که جز برای نابودی اراده ملی، هدفی ندارند و کاری هم نمیکنند.
هدف آنها، شستشوی مغزی، سست کردن اراده ملی، امیدوار کردن مردم به چیزی در ماورای اراده خود ملل است.
آنها با سخنان تو خالی، به جامعه، ملت تورک و ملل تحت اشغال سرزمینی, ذهنی و عقلی، امید واهی و بدون امکان دستیابی تزریق میکنند.
اگر من و امثال من هم از تغییر و راهی متفاوت برای برون رفتن از بن بست سیاسی، اجتماعی، حقوقی و ملی کنونی که در گرداب آن افتادهایم، سخن می گوییم،
اگر از استقلال ملی،
اگر از آزادی ذهنی از اشغال و استعمار سخن میگوییم،
و اگر وعدهای به ملت خود می دهیم،
وقوع تغییرات در آینده را منوط به آگاهی ملی، شعور ملی، اراده ملی، خواست ملی و هزینههای سنگین ملی مشروط می کنیم.
من و ما، از هزینه های دستیابی به آن اهداف ملی و تغییرات هم سخن می رانیم.
چرا که خواستها، حقوق، آزادی، استقلال، رهایی وطن و عقل ما از اشغال دشمن، کالاهای بسیار گران قیمت و ارزشمندی هستند.
می دانیم و در قرون گذشته بارها تجربه کردهایم که انسان موجودی مردنی است.
از طرف دیگر می دانیم که دشمنان ملت تورک، سرزمین و قوه عاقله تورکها را اشغال کرده اند و به کشتار تورکها حریص هستند تا تورکها، دوباره قدرت نگیرند و جهان را کنترل نکنند.
لذا فرقی نمی کند که مرگ انسان (تورکها) به دست دشمنان، در زندانها با دیواری های بلند در اطراف آنها رخ بدهد یا در شهر-زندانهایی در "سراب آزادی".
البته که می توانیم از مرگ خود پلی برای تغییر مسیر و زندگانی ملی ملت خود و حتی جهانیان، در آینده بسازیم.
انتخاب مرگ، زمانی میسر خواهد بود که به "سراب آزادی" در زندان-شهرهای بدون دیوار آگاه بشویم.
در صورت آگاهی، عاشقانه در راه مبارزه با دشمنان ملت تورک و دشمنان منافع ملی ملت خود، با نثار جان فداکاری خواهیم کرد.
با آگاهی به زندان-شهرها و سراب آزادی، برای تغییر جامعه از وضع موجود و آزادی از اشغال سرزمینی، عقلی و دستیابی به استقلال ملی سر به عصیان خواهیم کشید.
چرا که ایمان آوردهایم که آخر این حیات مرگ است ولی مرگ انتخابی، بهتر از مرگ تحمیلی یک قوه خارج از اراده من است.
مرگ انتخابی ما، خون سرخ و گرم ما، آزادی و استقلال ملتمان را تظمین خواهد کرد.
اگر با تسلیم به اراده دشمن و ترس از مرگ بدست دشمن، اجازه بدهیم تا اراده ما و ملت ما را قتل عام بکنند، اگر هم نفس بکشیم، راه برویم، کار بکنیم، غذا بخوریم، سکس بکنیم، بچهدار بشویم، و ... باز هم جزو قتل عام شدگان و مردگانیم.
در شرایطی که از مرگ بترسیم، باز هم میمیریم، اما مرگمان هم مانند زیستنمان در سراب آزادی ذهنی، اجتماعی و روانی، هیچ تغییری در پیرامون و جهان ما ایجاد نخواهد کرد.
چرا که نوع و هدف از مرگ هم می تواند با اراده من و در مسیر منافع ملی، به وسیلهای برای آزادی، استقلال و رفاه ملی نسلهای بعدی تبدیل بشود.
راهی که من و امثال من (استقلال اندیشان تورک)، به ملت خودمان نشان می دهیم، زیستن در آزادی، استقلال ذهنی-عقلی، استقلال سرزمینی، رهایی از اشغال و استعمار ذهنی است.
و انتخاب نوع و چرایی مرگی برای تغییر جهان آینده، برای ملت من، تنها از راه اعمال اراده خود من میسر است.
من، هستم. چون اراده دارم. چون می توانم نوع مرگم و هدف از مرگم را انتخاب و ترسیم بکنم.
البته انتخاب مرگ قهرمانانه در راه اعمال اراده فردی، اراده ملی و در راه دستیابی به آزادی، استقلال وطن و ملت، بالاترین شرف انسانی است.
انتهای زیست آزادانه ما (استقلال اندیشان تورک) و راهی که ما انتخاب کرده ایم، مرگی بسیار شرافتمندانه است.
مرگ ما، مرگی در مسیر قبول تسلیم به ذلت و اسارت و اشغال نیست. مرگی در راه تظمین آزادی، سربلندی و رفاه نسلهای بعدی است.
انصافعلی هدایت
Comments
Post a Comment