اهداف آموزش مکمل در ایران چه بوده است؟
اهداف آموزش مکمل در ایران چه بوده است؟
من نمی دانم که سطح تحصیلات و تخصص شما چیست؟
اما می دانم که هر چه کرد، دانشگاههای با نام «دارالفنون» کرد.
از زمانی که پهلویها و فراماسون ها، دست بر روی آموزش، دارالفنون و دانشگاه گذاشتند، ممالک محروسه و مراکز آموزشس، تخصصی و تکنیکی آن به اندازه سر سوزنی در جهان، نقش تولید علم و تکنولوژی نداشته و ندارد.
سوال: نفس سیستمهای مکمل آموزشی (از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و پروفسور) و در کنار آنها سیستم آموزش دینی، و آموزشهای ۶یر مستقیم رادیو، تلویزیون، مراکز تحقیق و پژوهشی، اداری و ... چه بوده اند و هستند؟
پاسخ من: همه این سیستمها مشغول شستشوی مغزی افراد و ملل و تولید آدمهای وفادار به رژیم و کپی (شبیه سازی فکری) همدیگر، و تولید آدمهای ترسو، بدون آرمان، ادمهایی که تسلیم خواست و اراده حاکمیت بوده اند، است.
همچنین محو ملتها، فرهنگها، زبانها، هویت های ملی و فردی از اهداف آن مراکز آموزشی مستقیم و غیرمستقیم بوده است.
تلاش ان ها، بر روی تولید ملتی به نام «ملت ایران» که فقط شاه (ولایت فقیه)، خدا و میهن فارس را قبول بکنند، متمرکز بوده و است. تولید انسانهایی که مهمترین افتخاراتشان، انکار هویت های خودشان و کپی کاری تولیدات ممالک دیگران بوده و است.
سوال نهایی: به نظر شما تولیدات سیستم آموزشی مکمل در ایران چه بوده است؟
اگر پاسخ شما این است که حداقل، توانایی خواندن و نوشتن فارسی را داریم و همه را مجبور به یادگیری فارسی کرده ایم.
آیا این همه بودجه برای یاددادن خواندن و نوشتنی که اکثرین دانشگاهیان نمی توانند یک مقاله دویست کلمه ای بنویسند و ملل غیر فارس، از زبان و ملت فارس متنفر شده اند، لازم بوده است و به این اهداف رسیده است؟
چرا سطح تولید کتاب و کتابخوانی این همه پایین است؟
چرا اگر هدف آموزش مکمل، تولید علم و تکنولوژی و تولید تفکر انتقادی نبوده و نیست؟
انصافعلی هدایت
تورنتو-کانادا
10.01.2023
Comments
Post a Comment