Tuesday, August 21, 2012

افتخار به ترک بودن و نژاد پرستی

فردی با این
عنوان در فیس بوک من نوشته


 انصافعلی جان، شما آذری نیستی. وطنفروشی. آذربایجان در همیشه تاریخ قلب طپنده ایران بوده و از مرزهای این خاک مردانه دفاع کرده. (از اجداد زنباره قاجار تو بگذریم).
شما مامور هستی و معذور. کیست که نداند؟ 

من در پاسخ وی نوشتم

 من به قضاوت تو ارجی نمی نهم و ترک بودنم، برای من فخر و افتخار است و خوشحالم که مانند تو به عرب ها توهین نمی کنم و آنان را هم چون خودم انسان و برابر با خودم می دانم. همان طور که برای فارس ها ی غیر نژاد پرست هم بسیار احترام می گذارم. این در حالی هست که مدعی هستی ، عرب ها و سرزمینشان هم بخشی از وطن تو هستند

من نمی توانم متناقض گویی تو را بفهمم

این بیماری تو، نژاد پرستی است. همان بیماری که ایران شما را به باد خواهد داد و تو در بدترین وزنه و کفه ترازوی بین المللی نشسته ای. همه دنیا می بیند که چقدر نژاد پرست هستی

No comments:

Post a Comment

پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر

  پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر