Tuesday, August 21, 2012

تعصب، کور کننده است

دوستان گرامی!

نیازی به توهین و تحقیر هم نیست. من ادعا نکرده ام که این قتل عام ها را من و به تنهایی هم کشف کرده ام و اسناد آن را هم در دست دارم. 
همان طور که نوشته ام، من هم مانند تک تک شما دوستان در ایران، آموزش دیده ام که همه چیز را به صلاح سیاست و حکومت و با توجه به ایدئولوژی مسلط نژادی آموزش می دهند. 

من هم از حادثه قتل عام در آذربایجان جنوبی، خبر نداشتم. اما محققانی در آذربایجانی جنوبی (ایران) و در آذربایجان شمالی در این با
ره نوشته و کتاب هایی را منتشر کرده اند. تنها کار من مصاحبه بت این محققان بوده است. همه افتخار مال آنان است. خبرنگاری، کار من بوده و هست.

 من خبرنگار هستم نه محقق تاریخ. هر کجا هم اشتباه کرده ام، در کمال شهامت اشتباهم را به گردن گرفته و نه تنها در زیر همان مطلب، بلکه در پای 30 نوشته دیگرم، آن اشتباهم را گوش زد کرده ام تا همه بدانند که من چه قدر با خواننده ام صادقانه رفتار می کنم. 



ممکن است آقای بایگان از این کار صادقانه من، خوشش نیاید اما حسن بایگان مختارند که زندگی و جهان را از زاویه چشمان تنگ چند نفر ببینند. چند نفری که به چیزی به نام "ایران" (نمی دانم چرا) اما تعصب دارند. شاید تعصب علمی (!) دارند

No comments:

Post a Comment

حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز

  حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز بو دانیشیق‌دا، فیکیریمی گیزلتمه‌دن، پولیتیک ا...