Tuesday, August 21, 2012

من وطن فروشم یا شما خائن هستید؟


در فیس بوک من، فردی با نام
Midi Bafi
مطلبی را نوشته و من را به وطن فروشی متهم کرده است

در پاسخ به ویف دردمندانه نوشتم

 ، من هیچ ارزشی به ایرانتان نمی دهم و ایرانتان را به یک ریال (!) می فروشم. وطن من، آذربایجان است

می دانی که پدران من ترک، اصفهان و تهران را خلق کرده اند. اگر قاجارهای ترک نبودند، چیزی به نام تهران هیچ وقت بوجود نمی آمد؟ و اصفهان ساخته و پرداخته صفویه هست و شما به یادگارهای پدران من در اصفهان افتخار می کنید؟

 من وطن فروشم یا شما خائن هستید؟ آن هم به پدرانتان. نه به پدرانی مانند کوروش که از آن طرف قفقاز آمد و ایران را اشغال کرد بلکه به پدرانی که در این خاک به دنیا آمدند و در این خاک زندگی کردند و از این خاک با خونشان دفا کردند

 وطن، خاک و هموطنانی که مهمترین بخش ها و ملت هایش را از حقوق اولیه اش محرم کند، با نژاد پرستی حقوق آنان را انکار و همه داشته هایشان را از آنان بگیرد و کاری برای جبران و باز پس دادن آن حقوق انسانی نکند، ارزش خون پدران من را نداشته و بهتر ان که به پشیزی بفروشند

4 comments:

  1. Çox sağolun sayın Hidayet. Bu tutumunuzu yüzde-yüz destekleyirem.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. برو ببین مرزهای ایران در زمان کوروش کبیر تا کجا بود بعد بیا نظر بده
    نه تنها آذربایجان بلکه بیشتر از اونم تحت فرمانروایی ایرانیان بوده و هست
    اصفهان و تهران که جای خود
    مردم عزیز آذربایجان از ما هستند و همیشه با هم خواهیم ماند
    در ضمن کشور آذربایجان هم باید به ایران برگردد
    درود بر ایران بزرگ
    و درود بر اسلام پهناور
    و مرگ بر خائن وطن فروش

    ReplyDelete
  4. وطن فروش
    اگه میخای ایران مارا بفروشی با واحد پول خودت این کارو بکن
    البته اگه داشته باشی :D
    برو کشکت رو بساب عمو
    اگه من پرشین نبودم همین ترک بودن هم ازت میگرفتن
    برو عمو برو خدا روزیتو جای دیگه بده

    ReplyDelete

اگر حاقلی اولماق ایراده‌میزده وارسا ....

  دقیقا، گوزل آنلامیسیز.  بیز گوجسوزوق.  گوجسوز اولدوقومور اوچونده حاقیمیز یوخ دور.  حاقلی اولماق اوچون، گوجلو و حتتا ان گوجلو اولمالییق. تا...