Tuesday, August 21, 2012

بهانه هایی برای تجزیه ایران

دوستانی که فکر می کنند من به دنبال بهانه ای هستم تا ایران را تجزیه کنم، درست فکر می کنند. هستم. 
بهانه های لازم را هم دارم. 
سوال این است که: چه کس یا کسانی این بهانه را به من داده اند و می دهند؟ 
بهانه هایی که من با توجه به آن ها تجزیه طلب شده و ایران را فاقد شرافت لازم برای در کنار خود داشتن آذربایجان می دانم، چه چیزهایی هستند؟ واقعی هستند یا ذهنی؟ خارجی هستند یا انتزاعی؟ کوتاه مدت بوده و هستند یا 
دراز مدت بوده اند و هستند؟

 ایرانیان برای این که این بهانه را از من و امثال من بگیرند، چه کار مثبتی کرده اند و می کنند؟ 

من لیستی از این بهانه ها را در نوشتارهایی که در وبلاگم و فیس بوکم نشان داده ام. 



آیا آن ها "بهانه" هستند؟ یا "واقعیت های دردناکی" هستند که دیگر نمی خواهم با شما مودب بوده و آن ها را کتمان کنم؟ 



دردتان از چیست؟ از این که واقعیت ها را به رختان می کشم یا آن ها را انکار نمی کنم؟ یا از این که لیاقت همکشور بودند با آذربایجان را ندارید؟

1 comment:

  1. واقعیت اینه که سرزمین آذربایجان از هم وطنان عزیزمان در کشور جعلی آذربایجان گرفته تا دو استان ما طبق شواهد تاریخی جزئی از خاک ایران بزرگ هستند و کشور آذربایجان باید به ایران برگردد
    ما در مقابل فتنه های شما راه کوروش بزرگ را ادامه میدهیم تا مردم عزیز ما در هرجای این خاک عزیز هستند بتوانند با ازادی کامل به فرهنگ و زبان بومی خود و به باهم بودن افتخار کنند و همیشه در کنار هم باشیم
    درود بر هموطنان خطه آذربایجان
    درود بر آیران بزرگ
    درود بر اسلام پهناور

    ReplyDelete

حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز

  حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز بو دانیشیق‌دا، فیکیریمی گیزلتمه‌دن، پولیتیک ا...