Tuesday, August 21, 2012

همت تان بلند باد!

دوستان گرامی، آسمان و زمین را به هم نبافیم. من و شما باز هم می توانیم خودمان را گول بزنیم و الکی خوش باشیم که کسی از تجزیه ایران سخن نمی گوید اما باید چشم ها را باز کرد، از نو و بی طرفانه نگریست. حقایق تلخ را دید و در مقابل واقعیت و قبول آن ها مقاومت نکرد

 اگر 12 میلیارد دلار را به 2000 تومان ضرب کنیم، 24000 میلیارد تومان (میزان کمکی که از خارج ایران برای زلزله بم شد) می شود. نمی خواهم کمک هایی که در ایران و از طرف ایرانیان
 شده را کم ارزش نشان دهم و این کار عین ناسپاسی به مردمی هست که دست رنجشان را با هموطنان من تقسیم کرده اند و می کنند و من، باز هم خواهش می کنم این هدایا ادامه داشته باشد و قدردان این کمک ها هم هستم. ضمن سپاس از همه هنرمندان، ورزشکاران و همه فارس ها، کردها، عرب ها، ترکمن ها، بلوچ ها، ترک ها، جنوبی ها و شمالی ها که تا کنون ده ها میلیون تومان کمک مالی کرده اند که سرنوشت ساز هم بوده و هست، اما آیا می توان این کمک ها را با 24000 میلیارد تومان کمکی که ایرانیان خارج از ایران برای زلزله بم جمع آوری کرده بودند، مقایسه کرد؟

No comments:

Post a Comment

حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز

  حق آدلی بیر وارلیق یوخدور ایللا کی گوجلو اولوب، حاقی تعریف ادیب، گوجسوزله‌ره قبول اتدیره‌سیز بو دانیشیق‌دا، فیکیریمی گیزلتمه‌دن، پولیتیک ا...