Wednesday, May 11, 2016

سالگرد کتاب‌سوزان نازی‌ها در "سرزمین شاعران و متفکران" و ... (آزربایجان را بخاطر بسپار!)



سالگرد کتاب‌سوزان نازی‌ها در "سرزمین شاعران و متفکران" و ... (آزربایجان را بخاطر بسپار!)


"عاریایی های فاشسیت و نژادپرست فارس یا با سکوتشان و یا با حمایت علنی و همه جانبه دولتمردان، نخبگان، سیاسیون، احزاب، حمعیت ها، دانشجویان، استادان دانشگاه ها، چپی ها، راست ها، ملی ها و ... در "عیران"، نه تنها ده ها هزار کتاب های تورکی آزربایجان را به آتش کشیدند بلکه نهال استقلال فکری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، ،آموزشی، فنی و مهندسی، حقوقی و ادبی آزربایجان را هم در آتش نفرت از تورکان سوزاندند.
آن آتش نامردی پان فارسیسم و پان عیرانیسم هنوز هم خاموش نشده و به سوزاندن دارایی های مادی، مالی، معنوی، فرهنگی، تاریخی و ... تورکان آزربایجان ادامه می دهد تا تاریخ و هویت تورکان را بسوزاند.
جای بسی تاسف است که هیچ ندای حمایتگری برنخواست (نه در داخل و نه در صحنه بین الملل). و هر کس در میان تورکان اما در آن فضای خفقان، به خود آگاهی رسید، در آتش نمرودی پان فارسیسم و پان ایرانیسم متهم شد و سوخت و هیتلرهای فارس عاریایی (و عاریا شدگان مصنوعی)، تورکان آزربایجان را در وطن خودشان، بیوطن کردند و بسیاری از تربیت شدگان و شسته شوی مغزی شدگان نظام آموزشی (مدرسه و دانشگاه) و سیستم نظامی فارس که از تورکان آزربایجان هم بودند، به پیشمرگان سیستم انسان ستیز فارسیسم تبدیل شدند تا بر شدت و حدت آتش پان عیرانیسم و پان فارسیسم بیفزایند و نانی بکف آورده و به غفلت بخورند.

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...