Saturday, May 14, 2016

پایان سانسور و خودسانسوری





سویلم یک فورصت برای نویسندگان آزادیخواه و مستقل است.
سویلم تنها وبسایتی است که در مرامنامه آن هیچ محدودیتی برای نویسنده و همچنین برای مخاطبان نیست. لازم نیست نویسنده ای برای نشر افکارش، خودش را در چهارچوب ایده ها و اصول صاحبان وبسایت ها محدود کند. به سانسو و خودسانسوری تن دهد. آزادی کامل و مطلق را می توان در این وبسایت تجربه کرد.
در اصل، “سویلم” راه نوی را در پیش پای نویسندگان گذاشته است. من هیچ ترس و نگرانی نخواهم داشت که مدیر سایت با نوشته من چه خواهد کرد؟ آیا نوشته من از دروازه سانسور اخلاقی، فکری، ایدئولوژیکی مدیر و سردبیر عبور خواهد کرد یا نه؟
تنها مسئله ای که مانده است، احتمال وجود شاکی است که باید من نویسنده مراقب قوانین بین المللی باشم.
شاید این وبسایت، قدمی باشد برای حذف مطلق سانسور و خودسانسوری در این کره خاکی.
برای مدیران و دست اندرکاران این وبسایت آرزوی موفقیت می کنم!


انصافعلی هدایت





















http://www.soylem.org/2016/05/14/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C/

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...