Öz xalqına cahillıq, "düşməndən bal ummaq, zəhər almaq" demək dir
Öz xalqına cahillıq, "düşməndən bal ummaq, zəhər almaq" demək dir
Kaş birisi şəhid Seyid Cəfər Pişəvərinin
siyası nütqların toplaya. Bu şəhidimiz, tariximizdə taysız bir şəxsiyyət dir ki
fikirlərin zamanın qazetlərində və dərgilərində yazıb, yayıb. Sonralarda siyasi
və ictimayı nütqləri olub ki onlarda mətbuatda nəşr olublar. Toplaması çox
rahat dır. Arpa qədər himmər lazim dir.
Mənim nəslim və geçmiş 100 ildə ki nəsillər,
öz qəhrəman ata babalarının siyasi və fəlsəfi gürüşlərindən xəbərsiz dirlər.
Bu xəbərsizlik də bizə iyma və işarə
edir: tariximizdə “siyası” və “fəlsəfi” fikirimiz və fikirdaşlarımız olmeyib
dir.
Niyəki Xəbərsizlik, Yox anlamında
dır! Buda iyma və işarə edir ki biz Azərbaycan türklərinin fəlsəfə və siyasət
sahəsində beynimiz işləmirmiş və işləmir. Bu sahələrdə beyni boşuq! Sadəcə
qılıc və silah gücünə malikimişiq.
Buda xətadır. Fikirsiz, devlət və
impiraturluq qurmaq olmaz!
Bu dərin və mürəkkəb bir cəhl və
bilimsilik dir və ordan göyərir ki biz tarıxımızı, siyasi və ictimayi liderlərimizin
və alimlərimizin fikirlərilə tanış deyilik və bir tarixi boşluqda yaşırıx. “Boşluq”
da “Yoxluğun” özü dür.
İnsanlar, tarixi, siyasi və fəlsəfi
boşluqda olabilməzlər. Əgər hər adam özünə və ictimasına ayid fikir sahiblərin
tapmazsa, başqa yerlərdən axtarıb, tapar və onlarıla öz için doldurar.
İçində ki ruh, biganə ya əcnəbi və
düşməni ulu və böyük fikir və siyasət sahibi göstərirsə, düşmənin cildinə girər
ta bir ulu kimlik cildin geymiş olsun.
Fikir sahibi olmaq, öz içində devlət qurmaq dır!
Əcnəbi fikirin geyirsə, öz xalqından
qopar, düşmənin səfinə geçər və dahası bu ki öz xalqına düşmən olar. Həmdə öz
xalqının içi boşluğuna inanar və özünə vacib bilər, tapdıqlarilə ictimasın
doldursun və onları inkişafa və cəhlidən azadlıqa və elmə aparsın. İşkişaf və
azadlıqın yolu, onun fikirində, onun inandıqların qəbul etmək dir. Dümənə
inanmaq və öz xalqına xiyanəti, dixmət bilmək dir.
Misal istirsən, bax alimlərə və
profosorlara ki yazırlar, pozurlar, amma öz xalqımızın ziddinə və məhvinə
çalışırlar.
Niyə?
Çün, öz alimlərinin fikirin axtarıb
tapmaq məşəqqətli olduğu üçün, rahat və qolay yolu seçiblər. Hazir olan fikirləri,
alıb və ona inanıblar.
Yəni, öz içində və öz xalqında olan
fikirləri axtarmadıqları üçün, onları tapmeyiblər. Tapmadıqları üçündə,
olmayanlara inanmeyiblər.
Düşmən hazırladıqı fikirləri,
rahatca tapıb, oxuyub və mənimseyiblər. Sonra, düşmənin qılına giriblər. Düşmənə
inanıblar. Bu inancdan, onu azad etmək, devlət qurmaqdan belə çətin dir.
Fikir sahibi olmaq, kəndi içində
devlət qurmaq dır. O zaman ki öz içində düşmənə ayid olan devləti qurasan,
eşikdə və ictimada, özənə ayid devləti quranmazsan!
Biz dünya (batı ya ğərb ölkələri,
Rus və Çin) və Farsların alimlərinin fikirləri ilə tanış olmuşuq amma üz dədələrimizin
fikirlərindən heç xəbərimiz yoxdur.
Mən: İnsafəli Hidayət, hər gün daha
dərin inanıram ki Mən çox amma çox çox cahiləm və öz xalqımı, xalqımın alim
evladların və siyasətçilərini tanımıram.
Mən o kişiyə bənzirəm ki Şeytanın
arxasıcan dolanıram, mənə rəhm edə və bir isarət zənciri boynuma vura.
Bu hikayəni yüzlər kərə eşitmişəm
amma düşünməmişəm, atalarımız niyə bu sözü deyiblər?
Bu, o demək dir ki mən Azadlıq tələbəndə,
yanlış yerdə və yanlş fikirlər və nəzəriyyələrdə Azadlıq axtarıram.
Azadlıq gərək ki mənim və sənin öz
toprağında (həm can həm vətən) bitə və göyərə.
Yoxsa düşman sənə verdigi AZADLIĞI zəhərlə
qatıb, sənə verər və zəhər həmən SÜMÜRGƏ dir. Zəhərlənirşə, Azadlığı birdə çox
çətin əldə etmək imkanın olar. Azadlıq və inkişaf adına, yüzlər il, isarətdə və
zəncirdə qalarsan amma fikir edərsən: “azadam”.
O qanadlı quşlar ki qəfəsdə qalırlar
və hətta qəfəsi açarsan, uçar, dolanar, qəfəsə qayıdar, bu fikirin miyvəsi dir.
O qanadlı quşun fikiri və inancı yanlış dolub, uçuşu yox!
Bu, həmən, özgə fikiri və siyasətilə
zəhərlənmək və azadlığı əldən vermək dir! Azadlıq imkanı olursa belə, qəfəsə
qayıtmaq dır, onun fikirində!
Comments
Post a Comment