Sunday, May 13, 2018

اصول من برای گفتگو و همکاری: "دیالوگ"

سلام به شما خانم ها و آقایانی که به این گروه تشریف آورده اید.
من، تلاش می کنم تا بخشی از محصولات فکری خود و ساکنان ایران یا افراد در تبعید از وطنشان، از ملت های مختلف ساکن در ایران را به معرض دید و قضاوت شما قرار بدهم.
--- امیدوارم، از نفرت و دوشمنی در میان ملل کاسته شده، به درک و فهم از همدیگر یاری بکند.
--- دموکراسی را درک کنیم.
--- به حقوق بشر سر خم قبول کنیم.
--- برابری صد درصد و بدون تبعیض در میان افراد و ملت های در ایران را پذیرا باشیم.
--- تکثر افکار و اندیشه ها را بپذیریم.
--- از آزادی فکر و اندیشه هم و بخصوص از آزادی مخالفانمان دفاع بکنیم.
--- شهامت دفاع از حقوق فردی و جمعی دیگران را داشته باشیم.
--- دموکراسی، آزادی، حقوق بشری، برابری 100% افراد و ملت های ساکن در ایران را از جان و دل بپذیریم و از آن ها دفاع کنیم.
--- دیگران و بخصوص مخالفانمان را متهم نکنیم بلکه با همه گفتگو بکنیم تا دیگران و زاویه دیدشان را بشناسیم.
--- خوشحال می شوم که موضوعات مورد نظر خودتان را برای من ازسال دارید تا در باره آن، بحث ایجاد بکنم.
--- همچنین اگر متخصصان یا افراد صاحب فکری را می شناسید، چه موافق و چه مخالف من، لطفا آنان را به من، معرفی بفرمایید تا در ساخت برنامه ها از آنان یاری بخواهم.
--- باز هم خوش آمدید.
--- لطفا افکار خودتان را هم بصورت مسیج و هم بصورت کامنت برای من بفرستید.
--- بسیار ممنونم از دیدار شما در این گروه
انصافعلی هدایت
دوستدار شما (بخصوص مخالفان)

تورنتو - کانادا
سیزدهم می 2018

No comments:

Post a Comment

پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر

  پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر