Saturday, May 6, 2023

ای روشنفکران و رهبران ملت عرب الاحواز

 





ای روشنفکران و رهبران ملت عرب الاحواز 
 
پانفارسیست‌های پان ایرانیست فقط رهبران شما را اعدام نمی‌کنند. بلکه دشمنان ملت عرب و تورک و بلوچ و ... تلاش می کنند تا ملت عرب الاحواز را از روشنفکر ملی‌گرای عرب تهی کنند تا ملت عرب توان باز تولید روشنفکر ملی را از دست بدهد. همان کار و تجربه ای که با تورک‌ها در ۱۳۴۶ کردند.        
وقتی انقلاب 1357 رخ می داد، آزربايجان جنوبی و ملت تورک تحت اشغال ایران فارسزده، کمترین میزان روشنفکر ملی تورک و آزربایجانی در تاریخ را هم نداشت. همه افراد ملت تورک، از ترس اعدام، زندان، تبعید و مهاجرت اجباری، پانفارس پان‌ایرانیست شده بودند.       
غم این همه کشتار عرب بسیار سنگین است. ایران فارسزده، می‌خواهد با این اعدام‌ها، الاحواز را به سرزمین سوخته روشنفکر ملی عرب بدل بکند و سرزمین سوخته از رهبران ملی تحویل آینده بدهد.
اگر قتل عام را کشتن تعدادی، برای ترساندن و زهر چشم گرفتن یک‌ملت تحت اشغال معنی بکنیم، پان‌فارسیسم می خواهد جو قتل عام عرب را در الاحواز ایجاد بکند.

شمارش نام تعدادی از رهبران ملت عرب در اینجا، کمر روانی من را به عنوان یک تورک شکست اما با افتخار به ملت عرب الاحواز، تنها می توانم بگویم که جامعه و ملت بزرگ عرب، تنها ملتی است که این همه توان بازتولید رهبران ملی را دارد و یک استثنا در میان ملل تحت استعمار پانفارسیسم است. 
سلام و تحیت من را به فرزندان ملت عرب و به داغ دیدگان اعدام‌ها ابلاغ بفرمایید.          
من و ملت تورک، با همه توانمان، در کنار شما ملت عرب ایستاده ایم و آماده‌ایم در راه آزادی و استقلال شما عرب‌ها، همانند آزادی و استقلال ملت تورک، دشمن بکشیم و فدای آزادی و استقلال و سربلندی شما هم بشویم. 
ای ملت عرب، انتقام خون فرزندان شما را از ایران، از پانفارسیسم و از پان‌ایرانیسم خواهیم گرفت.
بالاترین و خشن‌ترین نوع انتقام خون فرزندان شما از دشمن مشترکمان، استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملل تورک، عرب، بلوچ و ... بر اوطان خودشان است و ما این انتقام را از پانفارسیسم‌ پان‌ایرانیست خواهیم گرفت و آن‌ها را به کویرشان باز خواهیم راند.

انصافعلی هدایت      
تورنتو-کانادا                            
    06 May 2023






No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر