Monday, May 29, 2023

من، به وضع موجود آگاهم. تو آگاهی؟

 

من، به وضع موجود آگاهم. تو آگاهی؟


در میان ده‌ها هزار توهینی که لیاقت

خودشان را نشان می دهد (در تیک‌تاک)، یکی نوشته است:

چقدر بدبخت و بیچاره هستی که خودتو مایلی به یک کشور دیگر وصل کنی.

پاسخ می دهم:

من، می خواهم ملت و کشور من از استعمار ایرانی-فارسی آزاد شده و مستقل بشود و اگر امکانش را داشته باشیم، اتحادیه ای به کشورهای تورک ملحق بشویم.

یک سوال از توی‌ خوشبخت و باچاره: ایران و فارسیسم کدامین منفی را برای ملت تورک در آزربایجان جنوبی، ترکمنستان جنوبی و قشقائیستان داشته است؟ 

حال تصور بکن که تو نمی توانی این رابطه را بفهمی و برایش فکر بکنی و وقت بگذاری و فداکاری بکنی.

حال، چه کسی بدبخت و بیچاره است؟
من، مشکل را یافته‌ام. چاره را پیدا کرده‌ام و برای رهایی از این وضع تلاش می کنم.

تو چکار می کنی؟

کاری می‌کنی؟

انصافعلی هدایت







No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر