Friday, September 29, 2023

با این ویدئو به عمق شستشوی مغزی خودمان پی ببریم.

 


.
با این ویدئو به عمق شستشوی مغزی خودمان پی ببریم.

ایران مسئول جنگ ایران بر ضد عراق است

همان طور که ده‌ها بار گفته و نوشته‌ام، مسئول آغاز جنگ ایران بر علیه عراق، ادامه آن، تلاش برای اشغال عراق و سرنگونی رهبر ملل در عراق، همچنین حملات شیمیایی به کردها و حلبچه، ایران به رهبری فارس‌ها، پانفارس‌ها، فرماندهان سپاه پاسداران و خمینی به همراه ملاهای اطرافش بودند که در جنگ نقش اصلی را داشتند.

همان مسئولان، تلاش می کردند تا گروه‌های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی را مسئول حملات شیمایی، ترورها، انفجارها در حرم امام‌ها و ... نشان بدهند و خودشان را از مسئولیت بری بکنند.

همان سیستم شستشوی مغزی پانفارس توانسته است، ملل در ایران را به خیلی از چیزی‌هایی که احزاب مسلح انجام نداده اند، قانع بکند و ملل را به دشمن گروه های سیاسی تبدیل بکند‌.
ما، هنوز، تاریخ سی-چهل سال قبل را زندگی می کنیم اما ذهن ما را رسانه های دولتی شکل داده، کنترل کرده و راه می برند.

ما مانند صفحه های دیسک یا سی‌دی هستیم که رژیم و سیستم شستشوی مغزی آن‌ها، هر چه می خواهد را بر ذهن ما جای می دهد ولی ما تصور می کنیم که اطلاعات و قضاوت های ما حاصل تفکر و تحقیق خود ماست.
در حالی که ما بر اساس همان داده‌هایی که رژیم و سیستم شستشوی مغزی  او در کاب‌ها، ریانه‌ها، نشریات، سمینارها و ... داده است، نه تنها فکر می کنیم، بلکه بر اساس طرح، نقشه، خواست و اراده آن‌ها هم رفتار می کنیم.

شستشوی مغزی یعنی همین و این که متوجه منشاء جریان‌ها نیستم و نمی شویم. و براحتی بر اساس مهندسی اجتماعی رفتار‌می کنیم.

تنها راه مقابله با سیستم شستشوی مغزی پانفارسیسم و پان‌ایرانیسم،  شورش و عصیان بر علیه تمامی آموزه های مستقیم و غیر مستقیم آن سیستم است.

انصافعلی هدایت




No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر