Thursday, September 14, 2023

ایران و پرشین: هر دو دروغ و جعلی هستند

 




ایران و پرشین: هر دو دروغ و جعلی هستند

یک فراماسون دولت پانفارسی پیشنهاد داده تا کلمه جعلی و جدید "ایران" به کلمع جعلی و جدید "پرشیا" تبدیل بشود.

آخه در تاریخ جهان، کشوری به نام‌ پرشیا، پرس، پرشین به عنوان نام یک واحد سیاسی و حقیقی، وجود نداشته است که بخواهند نام فعلی این واحد سیاسی را به پرشیا برگردانند.
البته در روزها، ماه‌ها، سال‌ها، دهه‌ها، و قرن‌ها قبل از نام گذاری این واحد سیاسی به "ایران"، نام این واحد سیاسی "ممالک محروسه ..." بوده است.
در ادامه این دو کلمه، نام خانواده حاکمان که در رلس هرم رهبری سیاسی بوده، می آمده است. مانند ممالک محروسه قاجار".

در دوره پهلوی اول که بر  علیه حاکمان توسعه طلب و قانونخواه قاجار انجام گرفت و به عمر تمام نهادهای دموکراتیک، قانونی، آزادی‌ها و اراده ملت، با کودتا پایان داد،  برای ساختن تاریخی برای کلمه "ایران" تلاش بسیار کردند.
فراماسونری در "اوستا"یی که بقولی عرب های مسلمان و بقولی هندوهای تحت استعمار و رهبری انگلستان نوشته بودند، دست بردند، در تمبرهای تاریخی، روزنامه‌ها، عکس‌ها، اسناد رسنی و ... دست به تحریف زدند و در ده‌ها سند، کلمه "ایران" را وارد کردند تا به این کلمه نا آشنا و بدون معنی و مفهوم در میان ملل و ممالک این منطقه، سابقه هزاران ساله بدهند.

چرا که در همان زمان، "آرین"، "آریا" و ... در دستور کار فراماسونری و تاریخ سازان جهانی قرار داشت و برای این کلمه جدیدتاریخ، ایدئولوژیو ملت‌ها می ساختند.
آنها، بخصوص در فرانسه و آلمان بر برتری نژادی آرین تاکید می کردند.
در سایه هژمونی این ایدئولوژی جنگی، دانش آموختگان فرانسه و بخصوص آلمان و فراماسونری خود را به نژاد برتر منتسب می دادند.

دانشجویان و بورسیه‌های ملل شرق که عاشق ظواهر غرب بودند، ایدئولوژی‌ها و نام‌های جدیدی را برای ممالک محروسه قاجار و دیگر ممالک شرق مناسب‌تر می‌دیدند تا به کاروان غرب برسند و عقب ماندگی‌ها را جبران بکنند‌.

 در نهایت، پس از کودتا و در سال 1313 بدون این که بتوانند معنی و مفهوم  کلمه "ایران" را به رضا کودتاچی بیسواد تفهیم بکنند، او را به تغییر نام "ممالک محروسه قاجار" به "ایران" راضی کردند.

سوال: آیا کشورهای خارجی می توانند نام رسمی یک کشور را به دلخواهشان تغییر بدهند و مثلا بجای قاجاریه "ایران" بگویند؟

اگر جواب بر اساس پروتکل‌های سیاسی نیست، پس دروغ بزرگی در کار است. 

کشورهای پیروز در جنگ جهانی اول که هدفشان نابودی امپراطوری تورک‌ها بود، برای دنیای شکست خورده و حتی به تمامی دنیای پس از جنگ، تاریخ-رمان ذهنی و دروغین می نوشتند. کشورها و ملل شکست خورده و ملت‌های مغلوب فراماسونرهای تحصیل کرده هم، راهی جز پدیرش دروغ‌ها، به عنوان واقعیت‌های تاریخی نداشتند.

ایران، پرس، پرشیا، پرشین، کوروش، هخامنشیان و ... تیتر دروغ‌های شبهه علمی بود که به مدد دانشگاه‌ها و کنتراتچی‌های دانشگاه های غربی، بخورد تحصیل کردگان دانشگاهی داده می شد و می شود.

انصافعلی هدایت 










No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر