Ölüm olsun farsa ya yox?


İnsafəli Hidayət

Toronto, Kanada

11 Noyabr 2015


Riza Azadliq yazıb:
 İnsafəli bəy Ölüm olsun Farsa şuari bizim Milli Hərəkətin xeyrinə deyil
Mən öz fikrimə biylə açıqladım:
Farsa Ölüm deməklə müvafiq ya müxalif olmağın nə önəmi var.
 Əgər farslar bizim insani və siyasi, ictimayi, ədəbi, cografiyayı və ... haqlarımızı danırsa, bizim qan və can süşmanımız dır. Əgər haqlarımızı danmırsa, ya tərəfsiz dir ya bizim və insanlığın tərəfində dir.
Əgər bizim can və qan düşmanımızsalar, olum olsun onlara!
Bizim bəzi dostlarımız bu şüarla niyə müxalif dirlər?
Cün fikir edirlər ki bu şüarı verirsək, bizdə nəjadpərəst görünərik və dünya və Bəşər Haqları gözündə məhkum olarıq.
Amma söz burda dır ki zəyif insanlar bunları özlərinə bahana edərlər. Bunların arxasında gizlənərlər və çalışarlar öz zəyifliklərində gizləsinlər.
Bəşər Haqları, bundan ötür deyil ki insanlar zülmə dözsünlər və haqların almasınlar. İstimar ziddinə şüar veməsinlər və isloqanlar çəkməsinlər.
 Tərsəsinə, Bəşər Haqlıarında izin verilib ki düşmanı tanıyasan. Hiylələrin biləsən. Onun qarşısında durmaq amacilə, silahlanasan. Və özündən müdafiyə edəsən.
Bəşər Haqları adda bir şey yoxdur ki durub gəlib sənin və mənim haqqımızı alıb, versin.
Haq dediyin söz, qanunlarda və din ya ürf-də açıqlanar və tərif olar.
 Bilirik ki qanunlar, dinlər və ürf-lər fərqili dirlər. Nədən fərqili dirlər?
 çün hər ictimanın və millətin mənafetin təmən etmək üçün tərif olub dur.
Zorlu millətlərin tərifi, daha çox yayqın olar.
Zəyif millətlərin tərifi ya olmaz, yada olursada, yayqın olmaz.
Çün zəyif, insanı və onun mənafeyin qorumağa gücü yoxdür. Başına vur, əlindən al, demişlər.
Hər halda, Bəşər Haqlarında, insan öz və ictimasının mənfəətlərindən difa etməsi məşru dur və qəbul olunub dur.
Çün insanların və ictimaların m

ənfəətləri fərqili dir, mənfəətlər üçün, hər kimin zoru çoxdur, o qazanır və haqlı çıxır və haqlı görünür.
 Darvin demiş və inanax ya özümüzü alladax, bu həqiqi və rial dünyada təkcə qanun dur ki insanları məcbur edir yaşayışda boyun eysinlər.
Mənfəətlərin ixtilafı, düşmanlıq yaradar. Hər kim düşmanın tanımazsa ya tanırsa amma özün vura o yola ki tanımır və başın qar altına soxa, ölümə məhkum dur.
Biz Güney Azərbaycanlılar niyə 100 il farsların müstəmirəsi olmuşuq?
Niyə haqqımız üçün farslara yalvarırıq?
Çün zorsuzuq və silahsızıq!
Farslar, silahdan istifadə edib bizi öldürəndə, zəyifliyimizi örtmək amacilə, insan haqlarından çox danışırıx.
Amma bu gün zorumuz olursa, silahımız və ordumuz olursa, genədə farslara yalvararıx?
əlbəttə ki yox. Onda, dostu və duşmanı tanırıq və qarşısında göz qırpmadan dayanarıq və ihtiyac olan zaman, düşmanın qanın tökərik.
Bəyəm, dünyanın ən demokrat ölkələrində, düşmanların tanımırlar?
 və ya tanırsalarda, ona dost deyirlər?
 Ya düşmanın ziddinə "Ölüm Olsun" demirlər? Və sonrada öldürmürlər?
Təbii ki "Rəvani Cəng" və pisikolojik savaş, yanı "ölüm Olsün Düşmana" demək dir.
Bizim, bir millət olaraq, düşmanımız kim dir?
Düşmanımızın ziddinə təbliğat aparmaq haqqımız var ya yox?
Bəşər Haqıarı qanunları, düşmanı tanımığa və onu qanına bulamağa, müxalif dir mi?
 Məncə biz, zəyif olduğumuzdan dolayı, Milli Mənafeimizin qıblasın itirmişik və ağız dolduran şüarlarla, dünyanı yox, özümüzü səririk!
 Ayılax və düşmanımızı taniyax!
Təbii ki düşmanın başına dolanmazlar.
Bizdə düşmanımızın başına dolanmiyəcəyik!




İnsafəli Hidayət

Toronto, Kanada

11 November 2015


Comments

Popular posts from this blog

سیاست، جسورلارین میدانی دیر