Sunday, November 14, 2010

تنبلی و بیات شدگی یعنی

سلام

تنبلی یعنی چه و یعنی که؟

یعنی کسی مثل من که مطالبی را در روز ها وهخفته های گذشته نوشته اما از انتشار آن ها برای مدت ها خودداری کرده است

با این همه، پست های زیرین من چندان هم بیات نیستند. به تدریج از بالا به پایین به روز و روزهای گذشته تعلق دارند و البته به زبان بیگانه هم نیستند. به زبانی است که مادرم مرا زاییده اما من در این سن و سال و با این همه تاخیر، زبانم را تمرین می کنم تا کاری را که باید حکومت ها در ایر ان می کردند را خود بکنم و یاد بگیرم زبان ماردم را و به زبان ماریم بنویسم

آیا آنان که مرا از این نعمت، در این همه سال، باز داشته اند، خجالت می کشند؟
کدام بخش از مسئولیت خودشان را به عهده می گیرند؟
این جنایت و خیانت بر من را چگونه تاب آورده اند؟
چگونه از کردارشان دفاع می کنند؟

اما این سوال ها از تنبلی من نمی کاهد

No comments:

Post a Comment

آیا برای استقلال مملکت‌هایمان از ایران آماده‌ایم؟

  آیا برای استقلال مملکت‌هایمان از ایران آماده‌ایم؟ اسرائسل تا کنون حدود 9 ژنرال و فرمانده ارشد سپاه را بقتل رسانده است. ایران با حملان موشک...