Sunday, April 7, 2013

تیم ملی آذربایجان جنوبی در چهارشنبه همین هفته با تیم الشباب عربستان سعودی و در تبریز رو به رو خواهد شد



  این مطلب را برای برای گوناز تی وی نوشته ام

http://gunaz.tv/?id=2&vmode=1&sID=63203&lang=2



تیم ملی آذربایجان جنوبی در چهارشنبه همین هفته با تیم الشباب عربستان سعودی و در تبریز رو به رو خواهد شد.
نتیجه بازی (به احتمال زیاد) برد تراختور خواهد بود. اما نتیجه می تواند باخت هم باشد. گر چه پیروزی تراختور آرزوی قلبی ماست و باعث شادی و شعف ملت آذربایجان خواهد شد اما جوانان هویت طلب و انقلابی آذربایجان از این فرصت برای پیروزی مهمتری استفاده خواهند کرد و خواست های سیاسی و فرهنگی ملت خود را فریاد خواهند کرد.
همان طور که فرزندان بابک خرمدین و ستارخان، در بازی قبلی شعار "آذربایجان ایران نیست" را بالا برد، این بار می تواند در کنار آن شعار و خواست ملی، "رفراندم استقلال اوچون" یا "رفراندم برای استقلال" را سر دهند و برای یکبار دیگر، خواست و اراده سیاسی ملت آذربایجان جنوبی را به رخ دولت، پان فارسیست ها و ایرانگرایان کشیده و صدا و خواست ملت را به گوش جهانیان برسانند.
مزه این نوع شعارهای استقلال طلبانه بر طعم پیروزی توپ در زمین بازی خواهد چربید. پیروزی راستین و حقیقی ملت آذربایجان جنوبی را تضمین خواهد کرد و دنیا صدای یک ملت استقلال طلب را خواهد شنید. زمین بازی توپ، به زمین بازی  سیاسی بدل خواهد شد و آن که بازنده است، ناسیونالیت های فارس و ایران خواهند بود.
این گونه شعارهای مردمی، به رژیم ایران، نمایندگان دست نشانده خامنه ای در مجلس شورای اسلامی و روزنامه کیهان نشان خواهند داد که  مردم آذربایجان چه می خواهد.
این رفتار سیاسی ده ها هزار آذربایجانی نشان خواهد داد که اگر مردم آذربایجان جنوبی و شمالی در یک رفراندم آزاد شرکت کنند،  اتحاد سیاسی و حذف مرزهای اجباری در میان دو برادر را خواستار خواهند بود و نشان خواهند داد که ایران برای ملت آذربایجان در دو سوی آراز هیچ اهمیتی ندارد و این ملت تمایلی برای ماندن با ایران ندارد.
اگر این نوع شعارها در مسابقه تراختور - الشباب در تبریز سر داده شود، ما نتیجه بازی را برده ایم. اگر تراختور دروازه "جوانان" عربستان را گلباران کند، شیرینی پیروزی چند برابر خواهد شد اما اگر تراختور در مسابقه "گل و دروازه" بازنده شود، باز هم ملت آذربایجان پیروز این میدان خواهد بود و شادی در دل همه ملت و طرفداران تراختور موج خواهد زد.
همین چهارشنبه در استادیوم سهند تبریز فریاد خواهیم زد: ما استقلال می خواهیم!



به تحلیل خبری فارس: خبرگزاری سپاه در این باره توجه فرمایید:

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...