Friday, January 17, 2020

ملاها مسئولیت های مهم تاریخی دارند


روحانیان همان قشر و کسانی هستند که سیاست را نمی فهمند. 

روحانیان منافع ملی را نمی فهمند. 

تنها درد ملا ها، پر کردن جیب شان است. 
ملاها همان کسانی هستند که جنگ با روسیه را به دولت قاجار و ملت تورک تحمیل کردند و نه تنها باعث کشته شدن صدها هزار از تورکان شدند، بلکه این ملاها بودند که با ندانم کاری هایشان، آزربایجان و سرزمین های متعلق به تورکان را به روس ها کردند. 
سفارت آمریکا با راهنمایی ملاها اشغال شد و ملاها گروگانگیری سفرا و کارمندان سفارت آمریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب ۱۳۵۷ نامیدند. 
ملاها بودند که در امور داخلی دیگر کشورها دخالت می کردند. 
عامل صدور انقلاب به دیگر کشورها و ایجاد جنگ و ترور در کشورهای ملل مسلمان هم ملاها بودند.
عامل اصلی و آغازگر جنگ ایران علیه عراق و تداوم جنگ را مدت هشت سال و کشته شدن صدها هزار و زخمی و معلول شدن صدها هزار جوان دیگر، به بهانه صدور انقلاب، همین ملاها بودند. 
عامل اعدام های گسترده در ایران و قتل عام هزار جوان، ملاها بودند. 
ملاها بودند که همه کشورهای اطراف را تهدید می کردند. در حالی که هیچ کشوری آن ها را تهدید نمی کرد.
ملاها خطر اصلی صلح در منطقه و جهان بودند. در حالی که رهبران ملل و کسور های منطقه و جهان پیشنهاد برقراری صلح می دادند، ملاها بر جنگ پافشاری می کردند. 
ملاها بودند که دنیا به بستن تنگه هرمز تهدید می کردند و می کنند. 
همین ملاها بودند که به ده ها سفارتخانه (بخشی از سرزمین مادر ملل در خاک دیگر کشورها) ملل دیگر در ایران حمله کرده اند و در حقیقت به خاک و امنیت دیگر کشورها ضربه ضربه زده اند. اگر خودداری دیگر کشورها و ملل نبود، تا کنون با ده ها کسور و ملل جنگ درگرفته بود. همان کاری که ایرانیان با سفرای چنگیزخان کرده و باعث آغاز جنگی ویرانگر و طولانی در جهان شدند.
ملاها بودند که ترور و تروریسم مذهبی و دولتی را آغاز کرده و ترویج دادند. 
ملاها بودند که فقر، فساد، فحشاء، اختلاس، رشوه خواری، بیکاری، دزدی، خرافات، قتل ناموسی و کشتار قانونی، غارت، اعدام، جنایت، نقض حقوق بشر، نقض حقوق زن، نقض حقوق انسانی و ملی و جمعی ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ، ... را به مذهب و دین رسمی این منطقه و کشوری به نام‌ ایران بدل کرده اند. 
ملاها دین را به سیاست و سیاست به دروغگویی و کشتار انسان ها بدل کردند. 
و  ملاها .... مسئولیت های مهم تاریخی را بر پشتشان دارند که باید پاسخ بگویند 
اما مهمترین خیری که ملاها بعد از هزاران سال داشتند، نابودی دین و نهادهای دینی و تلقین اهمیت سکولاریسم و حتی بی دینی در این منطقه است. 
انصافعلی هدایت
تورنتو - کانادا
17 ژانویه 2020
hedayat222@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

آیا این اسکناس جعلی نیست؟

 آیا این اسکناس جعلی نیست؟ اسکناس جعلی ، برای ساخت و تایید تاریخ جعلی ایران بعدی     این اسکناس ، ساختگی و جعلی به نظر می رسد ...