Saturday, January 30, 2021

آیا می توانیم علیه شستشوی مغزی خودمان اقدامی بکنیم؟

آیا شستشوی مغزی واقعیت دارد؟

چگونه من و شما تحت اراده، فرمان و اداره یک فرد یا یک سیستم قرار می گیریم؟

چگونه من و شما بر اساس اراده و خواست همان فرد یا سیستم، کار و عکس العمل و اقدام می کنیم؟

چگونه من و شما همان احساسات عاطفی دوستانه یا خصمانه را نشان می دهیم که او فرد یا سیستم، قبلا، در مغز ما ریخته و ما را برای انجام همان کار و رفتار، برنامه ریزی کرده است؟

آیا آن فرد و سیستم، من و شما را هیپنوتیزم کرده؟

آیا او یا سیستم یا تکرارهای زیاد، یک دروغ را به عنوان یک واقعیت، به ما تلقین و القاء کرده اند؟

آیا آن ها ما و رفتار و احساسات ما را مهدسی کرده اند که ما، در چه زمالنی، با کدامین علامت و اشاره آن ها، فلان رفتار و یا عکس العمل را نشان بدهیم؟

آن ها به عنوان شستشو دهندگان مغزها، همه این  مهندسی های شستشوی مغزی را بر اساس اصول علمی و تجربی شستشوی مغزی، بر روی من و شما و آن هم در طول تک تک ثانیه ثانیه های زندگی، تحصیل و کار و زندگی اجتماعی مان انجام می دهند.

آیا من و شما، می توانیم علیه اراده و خواست آن ها شورش و عصیان بکنیم؟

آیا می توانیم خودمان را از شستشوی مغزی آزاد بکنیم؟

انصافعلی هدایت

No comments:

Post a Comment

دوشونجه‌نین شرطلری

دوشونجه‌نین شرطلری بورادا، "دوشونجه"، "فیکیر" یا "فلسفه"نین شرایطی حاقدا دانیشدیم. نورمال، گونده لیک فیکیرلشمه...