Sunday, October 22, 2023

ایران: زندان من و ملت تورک است!

 


ایران: زندان من و ملت تورک است!
وطن من جایی است که برای آزادیش عشق می‌ورزم.
وطن‌من جایی است که عاشق ملتش هستم.
وطنم جایی است که برای کشتن دشمن استقلالش آماده‌ام،
برای رسیدن وطن و ملتم به اوج عظمت و افتخار جان می‌دهم.
وطن من  ویرانه‌ای پر از خائن ها؛  "ای ران" نیست.
وطن من آزربایجان و هر جایی است که تورک‌ها وطن می دانند.
متاسفانه، نه تنها وطن من، که ذهن من، عقل من، زبان من، تاریخ من، ادبیات من، افتخارهای من و ... در اسارت دشمنی به نام ایران و فارس هستند.
اما بزودی، وطن و ملت من از این اسارت صد ساله آزاد خواهند شد و دوباره در تاریخ منطقه و بشر، در همه زمینه ها خواهند درخشید.
امیدوارم که من شاهد آن روزهای پرشکوه و زیبا باشم که دشمنان تورک‌ها با دیدن آزادی و استقلال تورک‌ها سکته می‌کنند.
انصافعلی هدایت 










No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر