Tuesday, October 3, 2023

نجات رژیم و تاسیس مجدد ایرانی متحد با ایجاد ترس مصنوعی از افغان‌ها

 


نجات رژیم و تاسیس مجدد ایرانی متحد با ایجاد ترس مصنوعی از افغان‌ها 

ترس و وحشت، مهمترین ابزار شستشوی مغزی و خداحافظی با عقل، منطق و تسلیم در برابر قدرتی است که تصور می شود، می تواند، نجات دهنده از ترس باشد.

غافل از آن که خود آن که نجات دهنده فرض می شود، عامل ایجاد ترس است. 

در حقیقت، ترسی در جهان خارج از ذهن ترسوها وجود ندارد. بلکه سیستم مدیریت ترس‌ها و احساسات جمعی، آن ترس را ایجاد کرده است تا جامعه ترسو را کنترل و مدیریت بکند و از افراد و ملل گسسته از هم، یک انبوه، حتی ملت متحد بسازد.

آن‌ها، از قبل، و در سال های آموزش مستقیم در مدارس و دانشگاه‌ها و از طریق آموزش از رسانه ها، مواد لازم را در اذهان توده‌ها کاشته‌اند و هر زمان که نیاز داشته باشند و اراده بکنند، مکانیزم‌ لازم برای ایجاد ترس و کنترل ترسوهای شستشوی مغزی شده را بکار می اندازند.

پانفارسیسم، در سال های گذشته با انجام صدها تحقیق و سمینار، به این نتیجه رسیده بود که جوامع و ملل در ایران، به شکاف های عمیق و گسترده ای مبتلا شده اند و هیچ گروهی و ملتی، بطور جد، به همبستگی در ایران و در میان ایرانیان اهمیت قائل نیست و اعتقادی ندارد.

لذا پروژه ترمیم شکاف‌های اجتماعی را با کمترین هزینه ممکن و با استفاده از همه‌گیری ترس و وحشت را به اجرا گذاشتند.

آن‌ها با ایجاد و تبلیغ اغراق‌ آمیز هجوم افغان‌ها و به مدد ده‌ها هزار عوامل خود در شبکه‌های اجتماعی، با اخبار، ویدئوها، و با استفاده از لشکر فاطمیونی که از استخدام افغانی‌ها تاسیس کرده بودند، ترس طبیعی را به جامعه تزریق کردند.

بعد از سال‌های سال که در بین ملل در ایران و حتی در بین خود فارس‌ها، گسست‌های اجتماعی، عاطفی و ...عمق یافته بود، دستگاه شستشوی مغزی رژیم با ایجاد نوعی ترس و نگرانی از مهاجرت افغان‌ها، توانست همه ملل غیرفارس و فارس‌ها را به امنیت، نگرانی از اَغال شهر و وزنشان، به هستی در حول محور حفظ ایران پیوند زده و از همه آن‌ پراکنده‌ها، یک‌ ملت بوجود بیاورد.

چه قدر احمقند فعالانی که خودشان را مغز سیاست و سیاسی می دانستند ولی، ترس از هجوم موهوم افغان‌ها، پان‌ایرانیسم دورنشان را آشکار کرد و منافع ملی ملل تورک، تورکمن، قشقایی، عرب، بلوچ و ... را فدای ماندگاری ایران، حاگمیت پانفارسیسم کردند.

چه بسیار فعالان ساده تورک، عرب، بلوچ و ....  فراموش کردند که در چهل سال گذشته، افغان‌ها همیشه در حال گذر از ایران، بسمت اروپا بودند.

اغلب این افرادی که به ترس از افغان‌ها دامن می زنند، دانسته و ندانسته در خدمت منافع پان‌فارسیسم و پان‌ایرانیسم قرار دارند و به ملل غیرفارس خیانت می کنند.

انصافعلی هدایت 




No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر