Monday, October 23, 2023

اینجا وطن من است و فارس باید از وطن من برود

 


اینجا وطن من است و فارس باید از وطن من برود

 چرا من تورک   عرب و ...  از وطنمان برویم. تو و امثال باید از این‌ منطقه و از وطن ما که تحت اشغال است بروید. 

من و ما، خودمان را صاحبان اصلی این سرزمین‌ و شما را اشغالگران می دانیم.

 حتم دارم که خود تو، جزو فارس زبان‌های شستشوی مغزی شده هستی که اصل، ریشه و ملت خودت را فراموش کرده و خودت را فارس می‌پنداری. 

چرا که می خواهی با فارس نامیدن خودت، از فارس‌‌ها که عامل غرب مسیحی بودند و بعد از جنگ جهانی اول پیروز و لات میدان شده اند، افتخار کسب بکنی و حس شکست خودت را درمان بکنی.

اما این روش چاره و درمان حس شکست خوردگی نیست. 

این، "خود را دیگری پنداشتن"، حس شکست را تعمیق می‌دهد و حس شکست خوردگی را برای طولانی مدت در تو نگه می دارند.

 همان طور که در داستان‌های فارس ها، آن‌ها از عرب ها در 1400 سال قبل شکست خورده‌اند اما هنوز نتوانسته اند از حس شکست خوردگی بیرون بیایند و خودشان را جمع و جور بکنند.

اما اگر به ژاپن، آلمان، عثمانی (تورکیه) بنگری، در صد سال قبل شکست خورده‌اند اما دوباره برخاسته اند و به حس شکست خوردگی غلبه کرده اند. احساس حقارت و شکست خوردگی نمی‌کنند.

ما تورک‌ها، عرب‌ها، بلوچ‌ها، کردها، ... هم که در جنگ جهانی اول و بعد از شکست عثمانی و تورک‌ها از غرب مسیحی به مستعمره طرف پیروز در جنگ تبدیل شده ایم و فارس‌ها به نیابت از غربی ها بر ما حکومت می کنند هم بزودی و دوباره قدرت سابق خودمان را با بیداری هر چه بیشتر ملت‌هایمان بدست خواهیم آورد.

من به این آینده ایمان دارم.

انصافعلی هدایت






No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر