Wednesday, October 4, 2023

جمعیت ادعایی مهاجران افغانی، از جمعیت هفت استان‌ بلوچ و فارس بیشتر است

 


جمعیت ادعایی مهاجران افغانی، از جمعیت هفت استان‌ بلوچ و فارس بیشتر است

نوشت: 

جناب هدایت این مهاجرت نیست. این حمله و تهاجم فرهنگی و اقتصادی علیه شغل تورکها  هست. نظر شما هم محترم هست ولی حمله به منتقدین مهاجرت به آزربایجان به نظرم خوب نیست.

نوشتم:

در بحث مهاجرا افغان‌ها:

بیر - شما نباید به افغان‌ها حمله بکنید. باید نوک تیز حمله شما، ایران، فارس و سیاست‌های دولت فارس باشد.

ایکی- مگر افغان‌ها از چند روز قبل شروع به مهاجرت کرده اند؟ از حدود پنجاه سال قبل و با اشغال افغانستان توسط روس‌ها، مهاجرت دسته جمعی افغان ها آغاز شده است.

ائوچ - اگر افغان‌ها از مرزهای رسمی وارد نشده‌اند، آمار مهاجرت پنج یا ده میلیون افغانی را چگونه بدست آورده‌اند؟

دُرد - چرا افغان‌ها، بعد از حدود پنجاه سال مهاجرت، زندگی در صلح و گذر از ایران جعلی، ناگهان، به خطر و جنایتکار تبدیل شدند؟

بِش - چطور است که با قمه و شمشیر به افغان‌ها جمله می‌شود ولی متهم افعانی مهاجر است؟ چرا مهاجمان دستگیر و مجازات نمی شوند؟ آیا مهاجران، نباید از جان و مال خود دفاع بکنند؟

آلتی- اگر پنج یا ده میلیون افغانی وارد ایران جعلی شده‌اند، از کدام مرز وارد شده‌اند؟

یئددی - آیا می دانید که بر اساس آمار ویکی‌پیدیا، جمعیت ده میلیونی مهاجر افغانی ادعایی، از جمعیت هفت استان‌ بلوچستان(2.4 م)، هرمزگان (1.4 م)، خراسان جنوبی (600 ه) کرمان (2.7 م)، یزد (1م)، سمنان (600 ه) و قم (1.1 م) بیشتر است؟

سگگیز - آیا می توانید بفهمید که عملا، باید جمعیت بومی این هفت استان یا کوچ کرده بودند و یا از گرسنگی و قحطی مرده بودند و خانه های همه مردم به اشغال افغان‌ها در آمده بود؟

دُققوز - آیا در این هفت استان، افغان‌ها جنگ‌ براه انداخته، ادارات را تسخیر کرده، دولت را بدست گرفته، زنان فارس‌ها را در بین خودشان تقسیم کرده، فارس‌ها را مجبور به فرار کرده یا دست به قتل‌عام زده اند؟

اُن - چند افغانی وارد آزربایجان شده و به این سرعت کار یافته و تورک‌ها از کارشان اخراج شده اند؟ آمار از کجا بدست آمده است؟

اُن‌بیر - اگر مردم تورکیه، همین رفتار را با صدها هزار پناهنده و مقیم ایرانی در تورکیه بکنند، چه می کنید؟

اُن‌ایکی - تسلیم سیل ترس و تبلیغاتی که رژیم می سازد تا شما را دوباره به شهروندان ایران تبدیل بکند تا برای ایران فارس‌ها بجنگید، نشوید.

انصافعلی هدایت







No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر